Honeymoon - Reisverslag uit Mariental, Namibië van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Honeymoon - Reisverslag uit Mariental, Namibië van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Door: De Bruidegom

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

12 September 2017 | Namibië, Mariental

Zo! We zijn gearriveerd in Namibië! Na uren wachten op het vliegveld van Namibië kregen we ons stempeltje en kon het avontuur echt beginnen.

Onze transfer bracht ons netjes bij het Urban Camp waar we onze eerste nacht zouden doorbrengen. Er heerste een serene rust, we hebben een lekker, lokaal biertje op en een hapje gegeten. De lange reis brak ons een beetje op dus we lagen er al bijtijds in.

Vandaag werden we opgehaald door het verhuurbedrijf om onze Toyota Hilux Double Cap met tent (vanaf nu: de camper) op te halen. Toen we van het terrein van Urban Camp afreden beseften we ons ineens weer dat we in Afrika waren. En wat zijn we stiekem toch verliefd op dit land.

We kregen een uitgebreide uitleg over de camper. Alles gecontroleerd en nog een keer nagekeken en alles was ons duidelijk. We konden op pad. Na wat onwennig links rijden, ruitenwissers en richtingaanwijzers door elkaar halen enzo, zaten we uiteindelijk op de goede route.

De eerste wilde beesten zijn gespot (zebra's, buffels, struisvogels) en na een tochtje van een uur of 4 kwamen we bij de campsite van onze voorkeur aan, maar helaas... Geen lege plekken meer.

Op advies van de portier doorgereden naar een volgende lodge maar ook daar geen lege campsites. Wel een lege kamer... Dus die hebben we maar geboekt. We gaan nog genoeg kamperen dus een dagje in relatieve luxe kan geen kwaad. Bovendien heeft de kamer een geweldig uitzicht dus ja... niet teveel klagen!

We hebben zojuist genoten van een heerlijk diner achter de rug dat vanaf het toetje werd begeleid door mooi a capella gospel van de bediening. Ook kwam er nog een hyena spieken of er water was.

Jullie lezen het wel, alweer genoeg gebeurd! Of we consequent verhaaltjes kunnen delen weten we niet. Niet overal is er goed internet en bovendien doen we het op onze telefoon. Niet heel handig en voor alle taalpuristen, vandaar de spelfouten. En ja... foto's volgen nog hoor

We gaan er nu vandoor. Morgenochtend gaan we de zonsopgang over de zandduinen bekijken. Wekker om 5.45u...

Veel liefde en groeten vanuit Namibië

• 12 September 2017 - 21:23

C&C:

He lieverds, dat ziet er tot nog toe goed uit. Geniet van je kamer en hopelijk morgen een mooie zonsopkomst. Hier verwachten we morgen een aardig briesje wind en lijkt het wel herfst.
    Liefs van ons
    C&C

• 12 September 2017 - 21:27

Leo:

Allereerst mijn hartelijke gelukwensen met jullie huwelijk.
    Ik vind het bijzonder fijn dit te lezen. En weet niet echt of het de bedoeling is jullie te volgen, wat ik natuurlijk wel heel gaaf vind.
    Ik wens jullie een fantastische reis toe, en Gods bescherming!

Hartelijke liefdevolle groet
    Leo

• 12 September 2017 - 21:44

Norma:

Wat leuk om jullie zo te volgen !!!!

• 12 September 2017 - 21:54

GER VAN HOOIJDONK:

Allereerst nog gefeliciteerd met jullie huwelijk en wat maken jullie weer een mooie reis. Ik ga jullie volgen hoor. Hoelang blijven jullie weg ?? Geniet ervan Groetjes Ger

• 12 September 2017 - 22:56

Hubine:

Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Al een goede eerste dag zo te lezen. Geniet van jullie Honeymoon.

• 13 September 2017 - 06:36

Suus :

Klinkt heerlijk allemaal, genieten hoor!!!! X

• 13 September 2017 - 16:38

Corita:

Wat een heerlijk verhaal al. En ik snap het wel hoor verliefd zijn op dat mooie continent Afrika. Geniet er van samen en beleef nog vele mooie momenten daar. Vooral motor uit en luisteren naar the African silence.

• 13 September 2017 - 17:48

Oma En Opa Verheij:

We volgen jullie helemaal op je mooie huwelijks reis en vinden het prachtig dat dit allemaal kan. Toer maar lekker door dat mooie land en geniet er maar van. Groetjes van ons !!!

• 13 September 2017 - 19:23

Peter :

Leuk zo blijven we op de hoogte. Nog veel plezier