Nog 31 nachtjes slapen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Nog 31 nachtjes slapen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Nog 31 nachtjes slapen

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

01 December 2013 | Nederland, Tilburg

Veel van jullie hebben mij dit de afgelopen weken wel horen zeggen; 'nog 60 nachtjes; nog 6 weken etc etc. Wilbert werd er gek van, omdat het voor zijn gevoel helemaal niet op schiet. Nu is het nog 'maar' een maand en schiet het voor ons beide eindelijk op.

De agenda's zijn volgepland met leuke dingen met vrienden en familie en de puntjes worden op de i gezet, maar eigenlijk is alles al geregeld.
Toen kwam opeens 'mijn' dagboek weer naar boven en hebben Wilbert en ik een nieuwe reis toegevoegd aan deze website. Ondanks dat de website 'claricia.waarbenjij.nu' heet, gaan we hier beide onze ervaringen delen.

1 januari zullen we om 14.35 vertrekken vanaf Dusseldorf via Dubai naar Bangkok. Daar reizen we 2,5 week rond. 20 januari begint een groepsreis door Cambodja en Vietnam, waar we in vogelvlucht de highlights van deze landen zullen beleven. Deze tour eindigt 8 februari waarna we op eigen houtje rond gaan reizen door Maleisië en op 27 februari vanaf Singapore naar Christchurch zullen vliegen. Hier reizen we een maand in ons campertje rond en op 28 maart vliegen we via Sydney terug. In Sydney zijn we 4 dagen en op 2 april landen we om 19.40 op Dusseldorf.

We hopen dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van onze verhalen, als wij aan het bijhouden van dit weblog.

Liefs Claricia

• 01 December 2013 - 23:17

Tante Ellie:

Hé wat leuk, had wel wat gehoord maar nu is het bijna zover. Wij hopen jullie met opa zijn verjaardag te spreken, maar vinden het heel leuk, dat jullie je reis met ons willen delen. Als je dit leest nog 30 nachtjes. Tot de 14de. Groetjes oom Wim en tante Ellie

• 02 December 2013 - 08:34

Jeanette:

Super hoor. We kijken uit naar jullie verhalen en wensen jullie heel veel plezier toe. Zowel met de laatste dagen voorpret als natuurlijk gedurende deze fantastische reizen. Geniet en doe voorzichtig!

• 02 December 2013 - 19:08

Suus:

Yesss leuke verhalen lezen op waarbenjij :) Goed bezig!

• 03 December 2013 - 10:40

Marianne:

Nog even door tellen en dan lekker samen genieten!

• 03 December 2013 - 18:22

Oma Verheij:

Heel veel genieten en veel zien hopen we.Er zijn inmiddels weer 8 nachtjes af , Succes en tot over 6 daagjes

• 31 December 2013 - 10:09

Clara:

Nu nog maar 31 uurtjes. Heel veel plezier lieverds en ga ervan genieten, xxx OK&TC

• 31 December 2013 - 20:17

Heleen:

Have fun!

• 01 Januari 2014 - 10:22

Gerwin:

Ha Wilbert en Claricia, een goede reis en geniet ervan!

• 02 Januari 2014 - 10:10

Dennis Glorius:

Hallee vakantiegangers,

Bij deze nogmaals een hele fijne vakantie toegewenst (ook namens Barbara).

Als onze kleine is geboren zullen we zeker wat foto's door appen.
    Kunnen jullie hem/haar alvast een keer zien.

Gaan deze site zeker in de gaten houden en kijken wat jullie allemaal hebben gezien en meegemaakt.

Geniet ervan en tot in het 2e kwartaal;-)