Jetlag?? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Jetlag?? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Jetlag??

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

15 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Goedemiddag lieve mensen,

Hier weer een berichtje van mij, ondanks dat ik mega-inspiratieloos ben. Dit kan te maken hebben met de plakkerige en zweterige toestand waar ik mij nu in verkeer en als ik dit berichtje klaar heb, kan ik namelijk weer lekker naar het strand!
Maar goed omdat ik weet hoe leuk het is om alles volgend jaar nog eens door te nemen en hoe graag jullie willen weten hoe goed ik het hier heb, komt hier mijn verhaaltje over mijn eerste echt dag op Curacao.

Gisteren werd ik om half 9 wakker, wat boven verwachting was, omdat het hier vrij warm is. Suus en Marloes waren naar stage en Marieke en ik hebben heerlijk op de veranda gezeten. Het is voor Antilliaanse begrippen niet heel mooi weer, maar wij vonden het heerlijk dat er af en toe een wolkje voor de zon ging. Om 2 uur kwamen de hardwerkende studenten thuis en zijn we na een boterhammetje naar het strand gegaan. Dit strand zat bij beachclub Cabana en zit naast Mambo (ja OD het happy hour is daar nog steeds goed te doen!)

Na een lekker stranddagje hebben Suus en ik wat boodschappen gehaald en lekker gekookt. Twee weken uit eten is wat te veel van het goede, dus af en toe een gezond maaltje koken. Het werd kip kerrie met verse ananas, jammie!!

Na het eten hebben we met zn alle oh oh Tirol gekeken en Suus en ik hebben ons daarna opgemaakt voor mijn eerste avondje stappen. Marloes moest vandaag nog werken en Marieke ging mee kijken, dus die zijn thuis gebleven.
Na een koude douche (er is geen warm water in huis) kakte ik een beetje in en merkte ik licht iets van een jetlag. Maar na een biertje of 4 kwam ik er redelijk overheen en toen ik overging op de malibu cola ging het helemaal goed!!

Twee vriendinnen van Suus waren daar ook en nadat ze ons netjes af hadden gezet zijn we heerlijk gaan slapen. Waaier op vol vermogen aan, dan is het best te doen. Vanochtend was het zelfs half 10 voor ik wakker werd en waarschijnlijk ga ik nog een dutje op het strand doen.

Zoals jullie lezen gaat het hier prima met me, gisteren niet verbrand en nog niet heel erg last van mn zonne-allergie. Hoop echt dat dat een beetje rustig blijft..

Vanavond staat er nog een feestje op de planning waar we gister kaartjes voor hadden gekocht en zaterdag een goud en fout feestje met wipneus en pim. Verder staat er niet veel op de planning behalve dat Suus en ik heel graag wilen duiken/snorkelen.

Alvast een heel fijn weekend voor degene die bijna klaar zijn en voor degene die nog even moeten, werkse!

Liefs vanuit Curacao

ps ik heb nog geen foto's gemaakt, maar die komen vanaf vandaag!

  • 16 April 2011 - 13:30

    Oma En Opa Verheij:

    Hoi lieve meid,
    Hier even een berichtje van ons en begrepen dat je daar nog geen kou lijd. Nu het is hier ook prachtig weer, zo rond de 18 tot 20 graden en practisch windstil. Mooi weertje om wat te knutselen op ons bootje. Kijk maar uit dat je niet verbrand met je blanke huidje, anders kom je als een rode biefstuk weer in Holland terug.We hopen dat je een paar gezellige weken daar hebt en horen later wel hoe alles is verlopen met je goud en fout feestje met je feestneus. Claricia geniet er maar lekker van en de groetjes van Oma en Opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

24 April 2011

St Christoffel

23 April 2011

Dolphin Academy

22 April 2011

Even helemaal niks..

22 April 2011

Open water PADI!

21 April 2011

en dat is 2..
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 100831

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: