Strand en passievruchten.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Strand en passievruchten.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Strand en passievruchten..

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

16 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Goedemorgen mensen van het goede leven. Hier weer een krabbel van mij.

Gisteren zijn we begonnen met een wandelingetje naar het strand. Suus had al vakantie, maar Marloes moest nog even. Zijn dus in de buurt gebleven en hebben gewacht op Marloes en Marieke.

Nog steeds zit er af en toe een wolkje voor de zon, dus zijn we na een half dagje strand even de stad in gegaan. Hebben allereerst voor een outfit voor vavavond gekeken (goud of fout) en daarna nog wat rondgestruind. Willemstad is best een leuke stad om te winkelen, er is zelfs een winkel met heel veel uggs! Ondanks de scherpe prijzen maar niets gekocht, want het duurt nog wel even voordat ik die aankan.

Verder hebben Suus en ik nog wat fruit gekocht. We wilden graag passievrucht halen, want dat is hier heel goed te krijgen. Ik op zoek naar die kleine paars/bruine vruchtjes, maar nergens te vinden. Uiteindelijk maar aan de verkoper gevraagd, maar ik was er al van overtuigd dat er geen passievrucht was. Toen kwam de verkoper met een lichtgroene vrucht, zo groot als een sinaasappel aanzetten. Ik zo eigenwijs als ik ben zeggen dat dat echt geen passievrucht is, ik weet heus wel hoe die dingen eruit zien! Die verkoper snijdt licht geirriteerd zo'n vrucht open en kwakt de hele inhoud zo in mn hand. Passievrucht.. Die dingen zien er dus heeeeel anders uit dan in NL.

Na dit vermakelijke moment zijn we lekker op huis aangegaan om onze foute outfits aan te trekken en om lekker een beetje te relaxen. 's Avonds zijn we uit eten geweest met wat vrienden van Suus en Marloes. Dit restaurant lag gewoon aan de zee en we zaten om zo'n 5 meter afstand van het water. Echt heel erg mooi! Ook heerlijk gegeten, dus dat was goed te doen.

Hierna zijn we doorgegaan naar een feestje in de achtertuin van een villa en ook dit was weer erg gezellig. Inmiddels ben ik wat meer gewend aan het slaapritme, dus geen last meer van moeheid!

Ondanks een wolkje hier en daar ben ik al een beetje verkleurd, alhoewel ik nog lang niet in de buurt kom van de tint van Suus en Marloes. Moet ik misschien ook niet verwachten..
Marieke en ik hebben onze 'eigen' kamers ook kunnen betrekken, zodat Suus en Marloes hun eigen plekkie weer terughebben.

Dit was het wel weer zo'n beetje. Fijne avond voor jullie allemaal, ik ga met de meiden naar het strand!!

Liefs

  • 17 April 2011 - 07:22

    Kees & Clara:

    Wat ben je toch een heerlijk kind met je passievrucht. Zie het helemaal voor me, beetje herkenbaar hier en daar. Geniet lekker van al het moois daar dan doen wij dat hier ook, want eerlijk is eerlijk ook hier is het momenteel prima weer. We horen je.
    Liefs, TC

  • 17 April 2011 - 12:33

    Mutti:

    Hey liefste derde,
    Het is weer een feest om je verhaaltjes te lezen, maar weet je wat bijna nog leuker is/was..........om alle avonturen van Afrika weer te lezen. Echt heel gaaf.
    Maak er ook nu weer een fantastische tijd van en doe de groetjes aan Suus en de rest.
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

24 April 2011

St Christoffel

23 April 2011

Dolphin Academy

22 April 2011

Even helemaal niks..

22 April 2011

Open water PADI!

21 April 2011

en dat is 2..
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 100945

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: