Bonbini!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Bonbini!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Bonbini!!!

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

14 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Bonbini iedereen,

Omdat een dagboek bijhouden van een vakantie altijd erg leuk is voor later, doe ik het gewoon weer op deze manier!

Zoals velen van jullie weten ben ik gisteren op vakantie gegaan naar Suzanne aka Suus die, samen met Marloes, stage loopt op Curacao.

Omdat ik erg graag naar het strand wil, houd ik het even kort.

Reis is goed verlopen, geen vertraging en gelukkig kon ik naast Marieke zitten (klasgenoot van Suus, die op bezoek gaat bij Marloes). Wel is er een fles shampoo gaan lekken in mn koffer en zijn mn wieltjes er af gevallen. Ik wil me er nog niet druk om maken, maar erg makkelijk is het niet!

Marieke en ik gaan nu even naar een strandje en wachten tot Suus en Marloes klaar zijn met stage (dat zal een uur of 2 zijn.

Vanavond is het eerste feestje, dus dat is zeker een goed beging. Verder niets op de planning staan, precies zoals een vakantie hoort te zijn!

Lieve mensen, tot snel!!


  • 14 April 2011 - 17:50

    Opa En Oma:

    Lieve Claricia wij zijn 2 dagen op de ,,Navicula'' geweest en nu even op je site gekeken.Gelukkig een goede reis gehad en nu maar genieten met elkaar.Gaat vast helemaal lukken, ondanks wieltjes en shampoo probleem
    Groetjessss

  • 14 April 2011 - 20:55

    Ome Dirk:

    Ik zit ook nog op een eiland.
    Jammer genoeg geen strand.
    Ben benieuwt of Landhuis Brievengat nog wat is, of zondag happy hour op mambo :P

    Laat maar ff weten :D

    Veel plezier,

    D&S

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

24 April 2011

St Christoffel

23 April 2011

Dolphin Academy

22 April 2011

Even helemaal niks..

22 April 2011

Open water PADI!

21 April 2011

en dat is 2..
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 100945

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: