Inleiding voor een lang verhaal (komt morgen) - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Inleiding voor een lang verhaal (komt morgen) - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Inleiding voor een lang verhaal (komt morgen)

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

12 Mei 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Ha lieve mensen,

Maandag alweer, dat betekent dat het weekend is geweest. Dit keer weer een heerlijk weekend. Ben namelijk met Neelke en Marije naar het zuiden van het park geweest. Was echt super super cool. Erg veel gezien!! Vertel lekker nog niet precies wat, maar het getal 5 komt er in voor..

Verder wilde ik even wat fotootjes erop zetten. Namelijk de foto van mn wilddog met de morningsafari en ook een foto dat we lekker met zn allen op bushbraai gingen. Volgens mij heb ik daar nog niet eens een verhaaltje van!!
Ben dus (weer eens) op bushbraai geweest. Was uiteraard (weer eens) heerlijk!!
Niet veel foto's deze keer, ondanks dat ik Neelkes fototoestel mee mocht. Maar wel een leuke met de hele familie!!
Hebben die avond wel nog leeuwen gezien, dus hadden wederom erg veel geluk!

Ook even weer een prikbordupdate, samen met mijn 2! dubbele kaarten!! Toch leuk dat ik zulke lieve kaarten 2x krijgen!!

Nou dat was het weer even voor vandaag! Ik ga straks Nienke even opvrolijken, samen met Neelke en Marije. Dan nog even naar mn was kijken en misschien dat je dan al een update krijgt, maar denk t niet! Morgen sowieso, das beloofd!!




  • 12 Mei 2008 - 17:21

    Dik & Esther:

    Hoi achterniggie,

    K'zie m'n kaart nie meer!!! Is tie onderbedolven door de overige??? Of heb je hem naast je bed staan? Of zijn de batterijen leeg en moet je nu zelf gaan zingen? We zijn hier inmiddels ook bruin gebraaid! Afgelopen twee weken heerlijk vitamiene z opgedaan. We komen net uit de Biesbosch, nou ik zal je zeggen, die herken je niet meer hoor! Ze hebben de dijken doorgebroken (of gedeeltelijk in ieder geval) en tis nu echt heeeeeeel anders, maar de Big 5 kom je er nog steeds niet tegen.

    Groetjes en veel plezier,

    Dik en Esther en Martin.

  • 12 Mei 2008 - 19:31

    Opa Oma Verheij:

    Hier is Oma weer net terug van kraambezoek,een lief kereltje hoor ,weegt nu 2600 gram dus het gaat de goede kant op,maar eigenlijk zou hij pas +_ 6Juni geboren zijn,dus wat wil je.het is echt een lievertje hoor. Ik weet niet op wie hij lijkt,maar hij heeft een donker huidje en donkere haartjes,dus dat zijn kootertjes eigenschappen verder heb ik niet zo veel te melden. we hebben net geM.S.Nt dus we wachten de volgende verhalen van je af en wensen je het beste Doeiiiiiiiiii

  • 12 Mei 2008 - 20:09

    Gea:

    Hey zussie, hier ff een berichtje van je grote zus. Goed om te horen dat je het ondanks al je braaien nog steeds goed naar je zin hebt. Nog ff en dan komt je mannetje die kant uit. Hebben vrijdag een berendonk-braai gehad (haha). Was errug gezellig. Mannetje is nu weer naar boord dus ben allen :(. Een dikke kus vanuit Raamsdonksveer.

  • 13 Mei 2008 - 11:03

    Claricia:

    He Esther,
    Nou hij staat in mn vensterbank.. Hij is te zwaar om op te hangen en als ik hem alleen aan de achterkant ophang begint hij snachts te spelen..
    Vind ik op zich niet heel erg, maar mijn huisgenootjes zijn er minder gecharmeert van..
    Ik vind hem in ieder geval nog steeds super grappig en hij heeft een mooi plaatsje hoor!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 100898

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: