Celebrations!! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Celebrations!! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Celebrations!!

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

07 Mei 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Vandaaag maar een aantal dingen vieren..
Neej onzin, maar heb vandaag heerlijk gewerkt, dus dat is erg fijn.
Ik houd van die aanpak, we hebben het goedgemaakt dus ook geen gezeik! Gewoon de draad weer oppakken waar we gebleven waren..

Verder heb ik een dubbele kaart :D Helaas is het aantal kaarten een beetje afgenomen, maar ik heb 2 erg trouwe fans. Die twee blijven maar kaarten sturen en hebben dus ook dezelfde kaart gestuurd. Lieve tante (en oom) en lieve oma (en opa) bedankt!! Post krijgen blijft toch elke keer weer leuk. Net zoals ik het krijgen van reacties op mn site zo leuk vind!!

Ook heb ik vandaag een camera gekocht en weer teruggebracht.. Ik wilde gewoon iets hebben en het goedkoopste dingetje bleek met SD-kaart, batterijen en hoesje uiteindelijk nog R1700,00 (E170,00) Daar heb ik in Nederland mn oude zelfs nog voor en dan houd ik nog geld over.. Terwijl dit echt een plastic flutding was.
Maar ik wilde gewoon wat hebben, dus toch maar gekocht. Helemaal niet blij mee, maar ik moest wat. Toen zei Neelke dat ik haar camera ten alle tijden mocht lenen en dat Wilbert over 4 1/2 week miss wel zijn camera mee kan nemen. Kan ik in NL gewoon een nieuwe kopen!
Dus ook die even teruggebracht vandaag! Morgen ga ik met de fam Huzen op Bushbraai, dus als het goed is krijg je dan een paar mooie plaatjes van me te zien. Ook al is het niets bijzonders!!

Lieve fans, ik ben gelukkig dankzij een aantal peptalks weer helemaal opgefleurd.. Nog maar 4 en een halve week en dan gaat onze reis beginnen. Dan kan je toch gewoon niet meer verdrietig zijn, met dat in het vooruitzicht.

  • 07 Mei 2008 - 20:43

    Jos:

    hai meis, zo is het maar net. soms zit het tegen en soms toch ook hartstikke mee. nog even en dan kunnen we allemaal de vlag uithangen. pas goed op je zelf en je spullen (grapje) baie vreugde en ons praat weer. groetjOs

  • 07 Mei 2008 - 20:52

    Opa Oma Verheij:

    Hier zijn we weer, na een weekje aan boord, weer even thuis We zijn met Opa,s broers en zussen een dagje wezen varen op de Hollandse IJssel tot Haastrecht,daar lekker eten laten brengen, en ze daarna door Ome Jan en Tante Ineke weer terug naar de auto,s gebracht, die in Vianen waren blijven staan.Wij zijn tot vanmorgen aan boord gebleven En vandaag hadden we familiedag bij Ome Leen en Tante Nely was ook weer gezellig.Nu dus eerst de avonturen en verhalen van jou doorgelezen[is dit maar een week,of een maand geleden?Alle ups en downs eens even bekeken maar de UPS hebben het weer gewonnen,houden zo en het begint nu echt af te tellen Hou je nog even haaks en groetjes van ons doeiiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 101015

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: