1000 in 1 - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu 1000 in 1 - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

1000 in 1

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

16 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Ha lieve mensen,

Maar weer een berichtje van mij. Wilde eik even wachten totdat ik ook wat foto's erop kon zetten, maar het duurde en het duurde maar. Vandaar dat ik lekker mn verhaal ga doen en ik denk dat ik dinsdag dit verhaal aanpas en de foto's erbij zet.. Dus opletten, dinsdag kleine update..

Op mijn verjaardag woensdag, had onze F&B manager voor mij een je-bent-nu-21-jaar-dus-je-moet-vieze-cocktails-drinken-cocktal gemaakt. Nienke had hier foto's van gemaakt en was eigenlijk vergeten dat te vertellen.. Dinsdag zet ik die dus even op de site, met een kleine uitleg. Als jullie nu al willen genieten kun je altijd alvast naar nienkeopsafari.waarbenjij.nu gaan.

Uitleg van Nienke:
Ik zal even uitleg geven bij de foto’s van het mixdrankje. Claricia moest van Garth omdat ze 21 was geworden een speciaal mixdrankje drinken. Wij naar binnen om dat te maken dus dat is foto 1 het maken van het drankje. Er zat nog een heel verhaal achter… Want als je 21 wordt dan wordt je volwassen en moet je hersens krijgen. Nou kijk naar foto 2 van het feest en je ziet… The brains. Het drankje was dus martini met amarulla! Er werden twee drankjes gemaakt. Het andere drankje was om de vieze smaak weg te spoelen maar volgens mij was dat tweede drankje nog veel erger want dat was: Cola, wiskey en rose in een!
Nou op de foto’s die daarna volgen zie je hoe Garth Claricia het verhaal over haar brains verteld en hoe Claricia er heerlijk van gaat genieten!
Haha volgens mij is het niet echt goed voor je maar het was zeker lachen!

Donderdag met mn brakke hoofd alle zooi opgeruimd en toen naar mn werk gegaan.

Vrijdag is mijn pakketje aangekomen en ik was echt door het dolle heen. Was zoo super de super leuk!! Heb hier ook leuk fotootje van, dat Nienke en ik als 2 kleine kleuters onze cadeautjes uit te pakken. Fam. van Dijk ook kei bedankt. Heel leuk hempje, komt altijd goed van pas! Kijk ook echt elke dag nog naar het filmpje van mij lieve familie!! Echt heel erg leuk!!
Ook een paar erg leuke kaarten gehad (Dik en Esther, die kaart is echt mega!! Ga er straks nog een half uurtje naar luisteren, super!!) Alhoewel elk kaartje een feest is natuurlijk!!!
's Avonds met Nienke naar Kaja Tani geweest, lekker Italiaans gegeten. Was heerlijk en uitzicht was super.. Zeker voor herhaling vatbaar

Zaterdag lekker gewerkt en helaas ben ik er toen ook achter gekomen dat mn portemonnee weg/gejat/kwijt/verloren is. Ik weet het niet welke ik moet kiezen. Ik denk telkens datie gejat is, maar ik ken mezelf ook goed genoeg om toe te geven dat ik hem eventueel ergens heb kunnen laten liggen (waardoor hij gejat is??) Verder doet dat er niet toe, hij is weg en het is heel erg balen.. Ik weet ook dat jullie precies dit weekend allerlei donaties wilden doen, maar bij deze zijn jullie toch echt verplicht om die af te zeggen :P:P
Na het werk zijn Nienke en ik met het bakkie (bij velen bekend van het Mozambique avontuur) het park in geweest. Er waren weer eens leeuwen gespot in de buurt, maar ook die speelden verstoppertje met ons. (Het probleem is ook, dat leeuwen daar echt verdraaid goed in zijn). Wel hele groep met apen gezien en die hadden we nog niet in het park gezien.. Een paar leuke fotootjes van gemaakt!!

Vandaag ook gewerkt, want Nienke en ik gaan maandag op Tzaneen tour. Jaja, er komt dus echt een vervolg!! Marije heeft me net meegenomen om een hapje te eten op de lodge en daar ben ik nu van aan het uitbuiken!!

Lieve mensen, foto's volgen zsm met een uitbreiding van alles wat ik morgen gedaan heb!!

Dikke kus!!

Foto's zijn er!!

  • 16 Maart 2008 - 19:22

    Jos:

    hai meis, ik had al vernomen dat
    er ook een minder leuke ervaring is langs gekomen. maar dat kan iedereen overal gebeuren. geneer je daar maar niet voor.ik heb de halve zondag naar mijn rijbewijs gezocht en ben regelmatig mijn bril kwijt(niet op mijn hoofd)geniet maar van de vele leuke dingen. pas goed op jezelf.
    baie vreugde en ons praat weer.groetjOs

  • 16 Maart 2008 - 19:31

    Claricia:

    Hebben jullie trouwens ook gezien dat ik meer dan 10.000 pageviews heb!! Dat is echt belachelijk veel mensen!! Ga eens aant werk :P:P
    Grapje natuurlijk, ben kei vereerd dat jullie elke dag even kijken of ik al weer wat leuks meegemaakt heb!!

  • 16 Maart 2008 - 23:22

    Opa Oma Verheij:

    hallo hier zijn we weer, groetjes, van oom en tante G+R Hebben je halve site zo,n beetje doorgelopen met tante Rika. Leve de lol.Niet voor jou begreep ik al van Mama,heel vervelend,heb het ook 1x gehad Was dus echt gejat en dan prakkezeren wat er allemaal inzat,pasje zus en pasje zo Alles blokkeren.Je weet er nu alles van,inderdaad BALEN,diep nadenken wat je allemaal moet doen,en dan nog even heel diep zuchten,en weer verder gaan met alle dagelijkse dingen,en het vervolgverhaal van Afrika in vogelvlucht ben je kei goed in Lekker nog even ge m.s.n.t met je dan lijkt het of je vlakbij zit.leuk leuk leuk. nu ga ik ook naar mijn bed het word zo zachtjes aan tijd voor deze dame.Heel veel liefs en groetjes ook aan Nienke Doeiiiiii

  • 17 Maart 2008 - 19:37

    Marjolein:

    he claar, echt leuk om de verhalen te lezen. Zo te zien/lezen heb je het super naar je zin!! geniet ervan!! groetjes

  • 18 Maart 2008 - 13:24

    Claricia:

    He lieve mensen, stroom is uitgevallen. Het internet cafe is daarom dicht.. Nog even geen foto's en verhalen.
    Gister was de stroom ook al uitgevallen, dus misschien dat het morgen ook weer is, maar geduld is een schone zaak..

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 100866

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: