Jarig in Afrika - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Jarig in Afrika - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Jarig in Afrika

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

13 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Voor het eerst in de 21 jaar dat ik op deze aardbol rondhuppel heb ik tot middernacht buiten kunnen zitten. Wat heerlijk, voor een keertje!!
De dag verliep als volgt.

Om 8 uur kwam ik op kantoor met een grote chocolade taart. Hier heb ik helaas geen foto van, want hij was vrij snel op.. Nadat iedereen me feliciteerde kreeg van Jay en Prudence een tas met cadeautjes. Nieuwe slippers, chocolaatjes en een sleutelhanger. Echt superlief allemaal!!
Heb eigenlijk heel de ochtend gevuld met berichtjes lezen op mn hyves en weblog, mailtjes en ecards lezen, bellen en smsen enz enz.. Dit vond ik natuurlijk helemaal niet erg, maar ik voelde me erg onnuttig.. Als lunch kreeg ik chickenwrap, heerlijk met zure room en pittige kip..
Daarna eigenlijk weer hetzelfde gedaan als ’s ochtends en om 15.00 uur naar huis. Ik ben toen samen met Nienke nog even naar de supermarkt gegaan om de laatste boodschappen te doen en daarna voorbereidingen treffen voor het feest.
Stoelen bij het andere staffhuis gehaald en de oude braai van de lodge gebruikt. Was toch wel iets makkelijker dan dat gammele ding die wij hebben.
Kaarsjes neergezet, tonijsalade gemaakt, ananas gesneden, vlees laten ontdooien, alles beetje gezellig neerzetten en ook nog even snel een douche nemen. Toen kwamen de eerste mensen binnen en uiteindelijk met zn elven zitten eten. Heb nog wat cadeautjes gehad en voelde me echt jarig!!
Rond 12 uur zijn we nog even naar het poolcafe geweest en heb gewonnen!! Dankzij Marije die bijna gelijk de zwarte bal erin stootte..
Toen lekker naar huis en vanochtend alle zooi een beetje opgeruimd, ik mocht gelukkig om 10 uur beginnen, dus ben ik niet zo heel brak vandaag :D

Dit weekend ga ik denk ik niet zo veel doen, er is een soort van weeralarm uitgezonden, dus we moeten t niet gaan opzoeken natuurlijk. Nou moet ik sowieso zaterdag al werken, dus heel spannend kon het ook niet worden.. Als het weer toch een beetje meezit wil ik met de auto het park in. Maar weet niet of dat allemaal kan.. Jullie horen het wel weer!!


  • 13 Maart 2008 - 16:26

    Opa OmaVerheij:

    Heerlijk he zo,n S A verjaardag Je kon heerlijk genieten van alle reakties uit NL en een SA braai Waar jij gastvrouw was en midden in de nacht buiten zitten,wat een belevenis. Geniet er maar van de tijd vliegt en wij genieten mee met jou verhalen en de antwoorden die er op volgen Opa heeft Piepers gehaald bij de boer en komt net binnen gaan we maar weer een hapje eten liefs Opa en Oma

  • 13 Maart 2008 - 17:52

    Jos:

    hai meis
    zo te lezen heb je een fantastische verjaardag gehad. hartstikke top.
    geniet er nog maar van.
    baie vreugd en ons praat weer. groetjOs

  • 14 Maart 2008 - 08:00

    Sjoerd De Lange:

    Lieve, lieve, lieve, lieve Claricia!
    Van harte gefeliciteerd met je 21ste verjaardag. Keileuk om te lezen dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad. Het is je gegund hoor meissie.
    Ben ook heel blij dat jij het met Nienke naar jullie zin hebben, veel zien, leuke dingen doen en ook nog "iets" aan de opdrachten kan doen, maak je geen zorgen als dat niet geheel lukt. Jullie stage daar is zoals ik het lees al heel goed en de beoordeling zal daarom ook wel goed zijn dus dat samen met het afgeronde ondernemersplan 100% geslaagd!
    Veel plezier nog dames en geloof me ik denk veel aan jullie en schep op school ook op dat twee geweldige meiden en fantastische stage hebben in SA.

    Allebei een dikke kus, groeten,

    Sjoerd.

  • 14 Maart 2008 - 16:10

    Nel Van Der Straaten:

    Hey Claricia,

    Ik ben wel een beetje laat...(maar beter laat dan nooit toch:)nog van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag...en zo te lezen heb je het super gezellig gehad..leuk hoor.

    Fijn weekend....

    Groetjes Nel

  • 15 Maart 2008 - 09:22

    Tante Gerie Gravelan:

    Hoi, stoere niecht;
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag, he?!!
    Janine en ik vinden het erg leuk om je berichten te lezen, en je foto's te bekijken! Groetjes, Janine en t.Gerrie.

  • 16 Maart 2008 - 14:46

    Suus:

    Heyhey chica!

    Super dat je zon leuke verjaardag hebt gehad joh, echt fijn!
    Foto's blijven ook superleuk om te zien! Je bent btw wel afgevallen of niet?
    Leuk die quiz trouwens met die dieren haha grapjas :p
    De groetjes aan Nienke en ik spreek je misschien van de week nog wel op msn ofzo!

    X Suzie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 100945

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: