Even snelle krabbel halverwege de week - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Even snelle krabbel halverwege de week - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Even snelle krabbel halverwege de week

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

13 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Hallo lieve mensen van het goede leven..
Even een snel krabbeltje vanuit mn kantoor. Maandag ben ik begonnen met werken op de administratie en het bevalt me best.. Ik weet niet precies wat de bedoeling gaat worden, maar ik voel me in ieder geval erg nuttig (of ik het ben is een tweede..)
Omdat de vorige accountant in september wegging en Jay (de huidige) in december begon, kan je begrijpen dat er wat achterstallig werk is.. Ik ben dat aan het opspeuren en het gaat prima. In principe is het werk wat je elke gek kan leren, maar je moet toch ergens beginnen. Jay is dan ook erg blij met me.
Maandagavond belde mama op en na een kletspraatje kreeg ik Claudia aan de telefoon. Zij had erg goed nieuws!! Claudia en mama komen me namelijk opzoeken in Zuid Afrika!! Ik vind t zoooooo leuk!! Kan ik alles laten zien en lekker kroelen met mn zussie en mamsie!! Nog heel eventjes wachten, ik ben iig al druk met de voorbereidingen..
Dinsdag avond is mn laatste huisgenootje gearriveerd en na een lekkere maaltijd op de lodge gingen we allemaal vroeg het bed in. Vanavond zijn we uitgenodigd door 4 gasten om mee te gaan op bushbraai. Met zn 8en is het gezelliger dan met zn 4en..
Verder niet heel veel te melden, ik probeer wat foto's van mn kantoor erop te zetten, maar heb nu even mn kabeltje niet bij. Natuurlijk hoop ik ook een paar leuke fotootjes vanavond te maken. Dus dat komt wel goed!!

Mensen vooral blijven reageren!!

Hele dikke kus

  • 13 Februari 2008 - 14:06

    Linda:

    Hoi Daar!

    Ik reageer direct. Ik zag net dat je dit bericht heb geplaatst en dat ik er dus megasnel bij ben hahhaahaha.

    Weer es wat anders kantoorwerk he, maar zolang er geen olifanten naar binnen stampen moet het te doen zijn.

    We houden je in de gaten ;)
    doei

  • 13 Februari 2008 - 14:29

    Roos:

    hartstikke tof meid. Wanneer? geniet ervan en ook moeders en zus!!

  • 13 Februari 2008 - 16:32

    Marieke:

    Heej muppie,
    Heb net alles bijgelezen (was glad vergeten dat je deze site zou bijhouden, t was maar goed dat Lisette het tegen mij zei van t weekend :P).
    Wat gaaf daar zeg! Ik hoop dat je het zo leuk en goed blijft hebben als je het nu hebt.
    Tot snel (en nu echt haha)
    XXXXXXXXXXXXXX Mar
    PS Mis je wel op de zaak, met wie moet ik nu al mijn uitspattingen delen ;)

  • 13 Februari 2008 - 17:08

    Opa Oma Verheij:

    Hier zijn we weer en onze kleindochter in jubel stemming Jullie gaan vanavond lekker braaien maar wij gaan eten met Ome Kees en Tante Clara WAAR??? geen idee. Je zit nu dus op kantoor,dat is altijd nuttig ;Wie schrijft die blijft"
    en dan nog eens te horen dat Mama en Zus Claudia overkomen Wat een blijdschap.Weer iets om naar toe te leven. Hoe gaat het met je verbrandde velletje? We zien je volgende berichtjes weer tegemoet Doeiiiiiii

  • 13 Februari 2008 - 19:14

    Dik En Esther:

    Wat gaaf dat je ma en zus komen!!! Ben ook blij voor jullie alle drie!!! Deze site is al superleuk maar er echt bij zijn is natuurlijk nog veel leukerderder.
    Succes op kantoor, en jezelf niet zo wegcijferen hoor! Iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten en wat jij nu doet zou ik echt nooit durven! Hoe is het met je huidje? Gaat het ook met Nienke weer?

    Groetjes Dik en Esther.

  • 13 Februari 2008 - 21:22

    Annelie:

    Hee CLaries!! Hoe gaat t allemaal met je! krijg opeens allerlei berichten dat je in Afrika zit joh! Leuk man. Het is weer een hele belevenis zeker? nou ik hou je site in de gaten hoor! haha kom er echt laat achter! HEEL VEEL PLEZIER, ook voor Nienke, als ze me nog kent!
    X van mij

  • 14 Februari 2008 - 11:08

    Johanna:

    heee Nichie, ook hier ff een snelle krabbel moet namelijk alweer aan het werk.... :-( lees af en toe je berichtjes maar heb niet altijd de tijd om iets achter te laten. Vind het superrrrr voor je dat je het zo naar je zin hebt.
    Geniet ervan en doe Claudia en je ma de groeten ;-)

    kus Jo

  • 14 Februari 2008 - 20:14

    Jos:

    hai meis
    hartstikke tof dat moeders en zus komen. de tijd kan nu niet snel genoeg gaan denk ik zo. is je zonovergoten tomaten gezicht al weer wat geslonken? kantoorwerk moet ook gedaan worden. de een redt het niet zonder de ander. ieder mens is uniek hoor. pas goed op jullie zelf. groetjOs

  • 15 Februari 2008 - 10:06

    Kees & Clara:

    Hoy lief naamgenootje, fijn om te horen dat je "mijn werk" ieder gek kan leren, maar leuk dat je nu toch wat te doen hebt. Mooi bericht dat mutti en Claudia gezellig naar je toekomen, heel erg leuk voor jullie allemaal. Zondag komt de hele familie bij ons, ik zal de msn open zetten misschien dat we je nog ff on line zien. Ze zijn er vanaf een uur of 5. Ik ga nog ff wat doen en we horen elkaar gauw weer.

    Liefs
    TC
    ps nog meer kaartjes gehad?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 100861

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: