Weer een berichtje voor oma, en opa ook een beetje - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Weer een berichtje voor oma, en opa ook een beetje - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Weer een berichtje voor oma, en opa ook een beetje

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

14 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

BEDANKT VOOR DE KAART!!!!
Ik zal snel een foto maken en laten zien hoe mooi hij erbij hangt!! Superleuk om een gewoon kaartje te krijgen :D:D

Happy valentine iedereen!!

• 14 Februari 2008 - 12:10

Colinda:

HEE LIEVE ZUS. HAPPY VALENTIJN!!
    het is al een tijdje geleden dat ik wat gestuurd hebt ( sorry :P ) maar mn school is weer begonnen dus druk druk druk. en het is ijskoud brr.. en dan zie je jou met je verbrande gezicht dat betekend zon. ik zou best willen ruilen :P HET GAAT JE GOED ZUS!

Xx je zusje colinda

• 14 Februari 2008 - 20:17

Jos En Roos:

hai meis
    een happy valentine voor jouw en de anderen. groetjos en roos

• 15 Februari 2008 - 15:51

Jan Fokke:

ha schoonheid, ik heb deze vraag ook naar Nienke gestuurd, maar wanneer zijn jullie nu precies terug in Nederland? dit i.v.m. met de diplomering, misschien kunnen wij daar onze creatieviteit op los laten, zodat jullie ook van het FEEST kunnen genieten. Veel plezier nog.groet van Sjoerd en Jan