Einde van werkweek 3 - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Einde van werkweek 3 - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Einde van werkweek 3

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

15 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Weekend!! Eindelijk.. Heerlijk gevoel om echt uit te kijken naar het weekend. Daar merk ik echt aan dat het allemaal al begint te wennen.
Ik zal even een paar updates geven:

Woensdagavond zijn we heerlijk op Bushbraai gegaan. Er waren 4 gasten die graag op Bushbraai wilden, maar dit gaat pas uit vanaf 8 personen. Zij hebben dus voor 8 man betaald. Later bedachten ze dat het misschien wel gezellig was om de 4 nederlandse trainees mee te nemen, zodoende. Een van de gasten was trouwens Patrick (bekende zanger voor de brabant party kijkers onder ons, zie ook website www.patrickzingt.nl, en het zijn best leuke nummers!!)
Die avond niet heel veel nieuws gezien, maar vervelen doet het nog niet. We waren leeuwen op het spoor, want de buffels waren erg onrustig en echt overal waren er gieren.. Later ook nog een dode buffel gezien, dus als we tijd hadden om een uurtje te wachten, was de kans erg groot om echt leeuwen te zien!! (Maar buffels blijven ook erg mooi!)
's Avonds lekker gebraaid en daarna terug naar de lodge. Erg mooi allemaal!
Donderdag was het valentijn, dus hadden we een erg mooi valentijnsdiner georganiseerd!! 130 man te eten, terwijl er 's avonds meestal 30 gasten zijn. Was een grote uitdaging en de trainees moesten daarom ook een handje helpen. Om 8 uur beginnen en om 22.00 was ik klaar, ach je werkt in de horeca of je werkt het niet he..
Om trouwens nog even terug te komen op het berichtje wat Clara achtergelaten had. Ik had het niet over administratief werk in zn algemeen, maar over het werk wat ik nu al een week doe. (je voelde je erg aangesproken he :P:P)
Vandaag weer met dat projectje bezig geweest en om 15.00 afscheid van onze FO manager. Had 7 jaar bij ons gewerkt, dus is wel jammer datie weggaat..
Morgen en zondag hebben we met zn 4en een autootje gehuurd en gaan dus lekker op pad. Ik hoop zondag het park in en morgen denk wat rondrijden in de buurt..
Denk dat ik maandag of dinsdag daar een update van doe!

Hele dikke kus allemaal

  • 15 Februari 2008 - 16:58

    Claricia:

    Heb ook nog even 3 fotootjes bij het berichtje riviersafari gezet. Hierop zie je hoe je je het beste kunt laten verbranden (Ja Esther ik weet het, niet erg slim)

  • 15 Februari 2008 - 17:17

    Linda:

    Hee !!

    Ben ik weer.
    Vooral de GIERENfoto vind ik geweldig.

    Die birdie lijkt wel een btje op onze ijsvogel... qua kleur.

    ik zou zeggen fijn weekend en geniet ervan.

    Wij hebben ook een lekker zonnetje hoor.... alleen is het 's nachts en overdag ietsiepietsie kouder dan bij jou denk ik


  • 15 Februari 2008 - 19:37

    Marcel, Corita En Li:

    hoi claricia,
    het op je site gekeken. Wat herkenbaar, wat leuk en wat spannend zo'n auto die uitvalt. Wij kwamen ook zo'n olifant tegen in het krugerpark toen, zou het dezelfde zijn. timo was daarna helemaal panisch bij het zien van olifanten.
    Meid geniet van je tijd daar veel plezier samen en blijf filmen. we zullen meekijken.
    groetjes eijkelkampjes-boons uit zwolle

  • 15 Februari 2008 - 21:22

    Opa Oma Verheij:

    Hallo kleindochter van ons, eerst even de riviersafari opgezocht om te kijken hoe je op de rivier ronddobberde en verbrandde, was niet zo moeilijk he? Kwam ook je prikbord tegen op een van de foto,s en ja hoor een bekende kaart.leuk girafje he, Jou kaart had ik dinsdag de 12de. Leuk hoor eerst al een video en toen nog een kaart.Gaan zondag bij Tante Clara eten wat een makkie he voor Oma.
    We zitten dan wel niet in de wildernis te braaien Maar we zullen aan je denken
    als we gaan eten. Zo hier ben ik weer,kreeg een telefoontje van een vriendin uit de jaren 1952/58 duurde zo,n 45 min.Er is nog een kaartje naar jou op reis De 11de verzonden.Heb ik opgeschreven.Eens kijken hoelang hij er over doet, nu stop ik er mee en ga de vaatwasser leegruimen heel fijn weekend
    en we horen nog wel van je groetjes van opa en oma ook aan Nienke

  • 17 Februari 2008 - 12:31

    Hetty Bijma:

    Voor het eerst ben ik op jouw site.
    Wat leuk om te lezen waarmee je bezig bent.
    Heb het maar gewoon heel erg naar je zin, is mijn wens.
    Ik denk aan je.

    Hetty

  • 17 Februari 2008 - 12:37

    Tante Ellie:

    Hallo Nichtje. Je hebt in 3 weken al heel veel meegemaakt en gezien. Wij genieten van je leuke berichtjes en je mooie foto's.Zo de verjaardagen zijn voorbij , gister was tante Jennie jarig. Opa en oma waren er ook. Nu heb ik ook je adres dus ga er van de week een kaartje naar jou. Leuk he dat mama en claudia komen.Nu oom Wim heeft het eten klaar ja af en toe heb ik een prive kok. Goed getraint he? Groetjes wij kijken uit naar je volgende berichtjes. En blijf een beetje uit de zon! Groetjes oom Wim en tante Ellie.

  • 17 Februari 2008 - 15:13

    Suus:

    Heyhey Clarence!

    Volgens mij verveel je je geen dag daar, lekker joh! Blijft leuk om elke keer je berichtjes te lezen. Echt leuk voor je dat je mutti en sis langskomen, zal wel gezellig worden!
    Nou, ik moet weer ff verder met wat schooldingen, heeeeeel fijn weekend nog!!

    X Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 101249

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: