Bush Braai 23/01/08 - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Bush Braai 23/01/08 - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Bush Braai 23/01/08

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

25 Januari 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Tussen de kakkerlakken en in 28C zit ik na te genieten van mijn eerste safari. Een bush braai (oftewel een barbecue midden in het krugerpark).
Om 5 uur verzamelden we bij de receptie en daar stonden 3 safari auto’s klaar. Eerst moesten we even tekenen, dat als er wat gebeurd we er zelf verantwoordelijk voor zijn. Eenmaal in de auto’s waren we echt binnen 2 minuten in het Krugerpark, echt bizar..
Bijna meteen toen we binnen reden, zag een van onze safarigenoten buffels. Dat was meteen een grote verrassing (one of the big five).
Die safarigenoten komen ook uit Marknesse en een van die vrouwen hebben opa en oma Boons gekend. Wat is de wereld dan toch klein he.
Na de buffels zagen we leeuwen, maar deze waren erg ver weg (lang leve de ‘zoom’ knop).
Daarna echt nog 4 keer olifanten gezien en zeker die van het filmpje was superdichtbij.
Ik hoop dat jullie net zo kunnen genieten van deze beelden als ik nu doe, nadat ik ze 10x bekeken heb.

Hele dikke kus Claricia

Ps. Die spin zie je niet zo goed, maar je moet de gele vlekjes met elkaar verbinden. Mijn camera zoomt telkens op de blaadjes achter de spin in.

pps. Dit had ik al getypt, hoop dat het deze keer eindelijk goed gaat!!

  • 25 Januari 2008 - 17:28

    Jos:

    hai meissie
    behoudens de kakkerlakken is het echt genieten als ik je verhalen lees. inderdaad heel toevallig dat je daar mensen tegenkomt
    uit marknesse. pas goed op jezelf. groetjos

  • 25 Januari 2008 - 17:51

    Opa En Oma Verheij:

    Wat super leuk dat de foto,s hier goed zijn aan gekomen we genieten hier echt heel erg van Dit is wel een prachtig begin van jullie stage

  • 25 Januari 2008 - 22:01

    Dirk Verheij:

    Hoi meiden
    Goed te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Is ff Back2Basic, maar dat heeft ook wel weer zijn charme.
    Zie je het eens van dichtbij ipv op tv.
    Geniet er vooral van en ga alles bekijken wat er te bekijken is.
    Het is misschien wel Once in a Lifetime.
    Leuk wat van jullie te lezen en tot horens.

    Dirk @K5CC

  • 26 Januari 2008 - 02:13

    Faar:

    He meiden, ben blij dat jullie veilig aangekomen zijn!! Ik vind het nu al allemaal super indrukwekkend..gek idee ook dat jullie helemaal daar zitten..pff this wel verdomde mooi zeg!!
    Geniet ervan en heel veel plezier
    Liefs Faar

    (ps.ja het tijdstip klopt echt..kon niet slapen dus ging jullie berichtje sturen!hihi)

  • 26 Januari 2008 - 10:40

    Claricia:

    Hallo lieve mensen!
    Leuk al die reacties, vandaar dat ik daar zelf ook nog even op reageer.
    @ Jos: Die kakkerlakken wennen vanzelf en ik had echt nooit verwacht dat ik dat zou kunnen zeggen.
    @ Opa en oma: Leuk dat jullie me zo volgen, ik hoop echt dat jullie genieten en bedenk dat elke foto in het echt nog 10x mooier is!
    @ Dirk: Ja hier is het echt genieten! Alles is veel mooier dan op foto/tv. Omdat je ook echt ziet hoe 'wild' de dieren zijn (dus niet zoals in een dierentuin)
    @ Faar: Ga eens naar je nest joh :P Nee grapje. Vind t ook bizar dat ik 9000km van je vandaan zit, maar dat maakt het ook specialer. Gelukkig is er zoiets als internet, die kijkt niet naar afstand.

    Vanmiddag probeer ik die foto's erop te zetten!!

    Dikke kus

  • 26 Januari 2008 - 12:46

    Helmi:

    Baba ( nu word je straks nog een echte;))
    Leuk om te zien wat je allemaal aan het doen bent! Ziet er echt goed uit allemaal!
    Hele fijne tijd!
    Kuskus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 100855

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: