17 juni - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu 17 juni - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

17 juni

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

17 Juni 2008 | Zuid-Afrika, Knysna

Halloo lieve kijkebuiskinderen,

Ik weet ook wel dat jullie allemaal voetbal zitten te kijken, maar ik combineer dat even snel met een internetbezoekje.

Weer even een korte krabbel en morgen komen de foto's. Wel heb ik wat foto's van Port Elisabeth en St. Jeffreys Bay, dus die kan je alvast kijken!!

Vanochtend weer een beetje vroeg vanuit het regenachtige St. Jeffreys Bay vertrokken, richting Tsitsikamma. Dat is een nationaal park aan de kust, met echt prachtige golven. Hebben een poging gedaan om het op foto te krijgen, maar daar heb je toch echt professioneel spul voor nodig.

Heerlijk uitgewaaid en via Plettenberg bay naar Knysna gereden. Daar lekker gelunchd met Nienke en Tommy (die mijn ticket bij zich hadden, kei lief!!). Toen naar 'the heads' gereden, echt een prachtig uitzichtpunt over de oceaan.. Echt heel mooi om te zien!

Nu zitten we in een superleuke guesthouse/backpackers hostelletje. Heel gastvrij ontvangen en we hebben een kamer met douche en bad.. Ons hoor je dus niet klagen.

Morgen gaan we wederom op zoek naar Walvissen en dolfijnen, maar nu gaan we ze waarschijnlijk ook echt zien. We gaan met een bootje op tour en we hebben een verrekijker gekocht. Komt goed dus!!

Ik kruip weer lekker tegen mn vriendje aan!

Tot volgende week zaterdag!!

Dikke kus van ons vanuit een beetje zonnig Zuid Afrika