16 juni, St. Jeffreys bay - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu 16 juni, St. Jeffreys bay - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

16 juni, St. Jeffreys bay

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

16 Juni 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Halloo..
Hier weer een berichtje van mij! Had ook wat foto's van onze prachtige verblijfplaats van gister en van vandaag, maar er is hier geen usb ingang. Ik probeer het straks nog even, maar volgens mij lukt het niet.

Vandaag zijn we naar Addo Elephant geweest, veel dieren gezien (ook dieren die ik nog nooit gezien had), maar geen aanvulling op Wilberts big 7.
Dit kwam ook, omdat we graag op tijd in St. Jeffreys bay wilden zijn. Hadden gehoopt op mooi weer en eventueel surfen of iig lekker zwemmen. Beide zijn helaas niet doorgegaan en tijdens onze strandwandeling begon het zelfs te regenen!! Maar ook dan is de indische oceaan prachtig.

Wat ook heerlijk is, is dat we vanuit ons kamertje bijna de zee in kunnen springen! Echt superdicht bij de zee en het stadje is echt heel schattig.

Zoals je leest is het dus weer genieten!!

Hoop dat de foto's snel komen, want wil jullie graag jaloers maken met ons prachtige uitzicht op de zee!!

Morgen richting Knysna (spreek uit naisna) daar willen we op zoek gaan naar Walvissen en nog allemaal andere kaaaaai leuke dingen..

Heel veel liefs hier vanuit een stormachtig St. Jeffreys bay

• 16 Juni 2008 - 19:41

Jos:

hai afrikagangers, willen jullie een vingerhoedje mee brengen, wat moet ik daarmee? dat vertel ik nog wel, baie vreugd en ons praat weer, pas goed op julliezelf, groet (schoon)pap

• 16 Juni 2008 - 19:46

Jan Fokke:

maandagavond 21.45 uur.
    en nog steeds op school, maar beleef wel veel plezier aan jullie belevenissen. Geniet vooral verder. groet jan

• 17 Juni 2008 - 06:08

Dirk:

Met de regen is toch een mooi moment om te gaan zwemmen.
    Nat ben je toch al :D

Veel plezier daar saampjes en geniet er lekker van.

Houdoe, Dirk @K5CC