zaterdag 14 juni - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu zaterdag 14 juni - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

zaterdag 14 juni

Door: Wilbert

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

14 Juni 2008 | Zuid-Afrika, Oost-Londen

Zo, we zijn vanochtend vroeg vertrokken vanuit de Drakensbergen (6uur 's ochtends). We hadden immers 700 kilometers voor de boeg.

Nu om kwart voor zeven 's avonds zijn we moe maar voldaan aangekomen in East London. We hebben snel nog even wat gegeten bij de lokale MacDonalds. Hier het hij Wimpy's.

Zo'n lange rit maakt alleen maar duidelijker dat we gisteren echt een zware klim hebben gehad. Spierpijn tot en met en vermoeide knieën zijn dingen waarvan we nu weer weten hoe ze voelen.

Het backpackersparadijs waar we zitten is gezellig, er zitten een hoop jonge lui hier die het een en ander hebben geregeld. Het is een soort combinatie van een studentenhuis en een 'lodge', voor zover dat woord van toepassing is.

Morgen gaan we naar Pt. Elisabeth en zoals de planning er nu uit ziet gaan we daar wat cultuur opsnuiven in een museumcomplex waar we zo'n vijf minuten lopen vandaan zitten.

We houden jullie op de hoogte!!

Groetjes W&C

• 14 Juni 2008 - 16:59

(schoon)mams:

Lieve kinderen.

Heerlijk om te lezen hoe jullie van al dat moois genieten! Vergeet niet om je foto's op te slaan. Zo'n kaartje is niet onbeperkt. Heel veel liefs.

• 14 Juni 2008 - 17:03

Claricia:

Ha schoonmams,

We hebben ze uiteraard al op de laptop staan, inlcusief jullie vakantie foto's zelfs!!!

Liefs ons

• 14 Juni 2008 - 21:44

Jos:

ha afrikagangers, zo zit je hier en zo zit je daar.geniet van al dat moois. (schoon)pap