Drie weekjes vakantie - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Drie weekjes vakantie - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Drie weekjes vakantie

Door: Wilbert

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

08 Juni 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Zo, na een lange, lange reis vanaf Schiphol ben ik (Wilbert dus) vanmiddag eindelijk aangekomen in Phalaborwa. Onderweg weinig problemen ondervonden behalve een luchtzakje tussen Schiphol en Frankfurt. Maar die was zo kort dat het eigenlijk meer geinig dan vervelend was.

Wel was ik super blij dat bij het slaappakketje van de lange vlucht sokken zaten. Deze jongen was natuurlijk op zijn slippers het vliegtuig ingestapt. En in zo'n vliegtuig is het behoorlijk koud aan de bodem...

Op Johannesburg hebben Tommy en ik ons kansloos af laten zetten door twee kruiers. Maar goed, we moesten ook een behoorlijk eind lopen dus eigenlijk was het ook wel weer fijn. De Zuid-Afrikaanse politie wilde ook nog even zeker weten of we wel echt vakantie kwamen vieren. En dat komen we!!!

Maar het mooiste, fijnste en leukste moment van de dag was natuurlijk toen ik mijn schatje weer vast kon pakken!! Het was een beetje raar maar wel echt een supermoment!

Zojuist hebben we gegeten en ik heb me laten verwennen met een springbok-carpaccio, een biefstukje en een Irish Coffee toe. Het beviel mij best goed. En mijn tafelpartner beviel me nog wel het meest!!

Straks denk ik dat we nog even een drankje in de bar doen! Morgen gaan we ook nog niet al te veel doen. 's Middags afscheidsborrel van Claries en 's avonds braaien. En vanuit alle verhalen van Claries weet ik dat het heel wat moet zijn, dus daar ga ik dan maar vanuit.

Op veler verzoek zullen we morgen ons reisschema online zetten. Er zijn nog wat kleine dingetjes die we moeten 'fine-tunen'.

Groetjes en veel liefs

Claricia EN Wilbert

• 08 Juni 2008 - 18:42

Gea:

Jeej Claries en haar schatje weer samen!!! x Gea

• 08 Juni 2008 - 19:26

(schoon)mams:

lieve kids geniet ervan!!!

• 08 Juni 2008 - 19:49

(schoon)paps:

Heerlijk genieten van deze weken!!! ik schrijf dit op de laptop de pc moet terug is heel wat mis mee.
    GroetjOs