Begin van het einde - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Begin van het einde - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Begin van het einde

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

04 Juni 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Ja deze titel klinkt heel dramatisch, maar het is wel een beetje.Zondag is het toch wel echt begonnen hoor, het begin van het einde van mn stage.
Zoals jullie wisten ging Neelke zondag op vakantie en zouden wij in haar huisje gaan. Dat is inmiddels ook gebeurd, zodat onze koffers midden in haar kleine kamertje staan.
Uit koffers leven, geeft echt een raar gevoel. Het afscheid met Neelke verliep ook niet helemaal zoals wij gehoopt hadden, dus dat was ook een heel raar idee dat je die niet meer ziet.
Verder was het zondag nog wel erg gezellig bij Jacque en Elly, heerlijke broodjes met verse kip kerrie salade (kennen ze hier niet), met geitenkaas, venz hagelslag etc etc.. Echt nog nooit zoveel broodjes op volgens mij! Daarna lekkere nespresso met versgebakken appeltaart. Jam jam!!
Verder zijn maandag en dinsdag de niewe trainees aangekomen, ook dan krijg je echt het gevoel dat het gewoon over is. Onze vervangers zijn er, dus wij kunnen gaan.. Absoluut niet dat ik me weggejaagd voel, maar onze tijd is gewoon geweest, tijd voor de nieuwe om dit avontuur aan te gaan!!
Nou vandaag is het dus mn laatste werkdag en dat is ook weer een beetje een einde. Het einde van mn stage periode. Ik word vanmiddag beoordeeld (nou eigenlijk weet ik het al en is het alleen maar positief), dan gaan we even met Karlijn lunchen en even alles doornemen. Vanavond gaan we ook nog even bij Karlijn lekker hapje Spurr eten en filmpje kijken/spelletje doen. Gewoon gezellig!!

Ook mijn vriendje is nu bezig om alles af te ronden, dus iedereen graag even voor mn vriendje en zijn studiegenoot duimen! Dat ze vrijdag maar een prachtige scriptie in mogen leveren!!

Ik ga morgen en vrijdag het park in met Nienke, dus dan ben ik een beetje onbereikbaar voor iedereen. Zaterdag lekker spulletjes inpakken en dan is Wilbert er al.. Wat gaan de tijd toch snel!
Ik laat nog even onze reisgegevens weten en ik beloof dat ik zal proberen (huh) zo veel mogelijk te blijven typen!

Dikke kus van mij op dr aller aller aller aller laatste werkdag op Sefapane (en met dat ik dit type bedenk ik dat ik zaterdag met de nieuwe trainees op parkcatering ga, maar dat is geen werk toch?)

  • 04 Juni 2008 - 05:46

    Tante Ellie:

    hoi nicht. Sterkte met je laatste werkdag wij duimen voor je. en dan wordt het genieten. groetjes oom wim en tante ellie

  • 04 Juni 2008 - 05:47

    Joke:

    Lieve derde dochter
    Dank je wel voor je prachtige verhalen. Sorry dat ik gisteravond de telefoon niet op nam. Lag op bed bij te komen van een avondje Celine Dion. Liefs Mutti

  • 04 Juni 2008 - 07:40

    Dik En Esther:

    Ha achterniggie,

    Bedankt voor al je mooie, vrolijke, indrukwekkende, griezelige verhalen. Alweer een periode in je leven afgerond. Klinkt zwaar, maar tis toch zo? Wij wensen je een fijne vakantie met je mannetje, ennne blijf goed voor jezelf zorgen he,

    See you ...
    Dik en Esther en Martin

  • 04 Juni 2008 - 11:41

    Lisette:

    Ik heb wel niet al je verhalen gelezen, het waren mij er echt te veel, vandaar, maar volgens mij heb je het helemaal super gehad daar, heel erg leuk voor je dat je dit hebt mogen meemaken. Ik hoop dat je nog een keertje bij ons langs wipt om wat live te vertellen, zou gezellig zijn. Verder fijne vakantie (ik begrijp dat je lekker op vakantie gaat) en een hele goeie reis toegewenst! Tot gauw!
    Liefs Lisette

  • 04 Juni 2008 - 11:46

    Dirk:

    Heee grote nicht.
    "Time flies when having fun"
    En zo komt ook aan jou avontuur straks een einde.
    Geniet er nog ff lekker van want in NL is alles weer net ff anders.

    @Wilbert, suc6 vrijdag.

  • 04 Juni 2008 - 19:19

    Gea:

    ZUSSIE!!! nog ff en dan ben je gewoon al weer thuis. Ga eerste heerlijk genieten met die lekkere krullenbol van je en over een paar weken staan we te wachten op jullie op schiphol. Love you sis!!!!
    ps. maandag komen eindelijk mijn meubels. Is er toch nog wat ingericht voor je thuis komt :D

  • 05 Juni 2008 - 09:04

    Jan Fokke:

    lieve dames.
    ik ben werkelijk onder de indruk van jullie. julie hebben volgens mij een perfecte stage neergezet. zonder morren en klagen en jullie zijn zelfs in staat geweest er voor jezelf een geweldige ervaring van te maken, en ook heel belangrijk dat jullie, ons de lezers, dagelijks op de hoogte hielden van het "zware" zuid afrikaanse stageleven. geniet van de welverdiende vakantie met jullie vriendjes!!!
    zie jullie met de diploma uitreiking. kuzz jan

  • 06 Juni 2008 - 17:50

    Suus:

    Claries!

    Klinkt allemaal nog steeds super! Zal vast nog meer super worden als Willie er is! Moest ff wat berichten inhalen, heb er een hoop niet kunnen lezen...
    Ben afgelopen 10 dagen namelijk in Italie geweest :D Examenkamp van school, was echt super!
    Heeeeel veel plezier komende weken met Willie, maak er wat van!

    Ooojaa moet nog wat vertellen, heb vandaag een brief gekregen waar in stond dat ik volgend jaar in de 2e mag instromen van fontys sporthogeschool :D:D:D Relaxed he?!!

    Viellll spass tjik!

    kus

  • 06 Juni 2008 - 18:52

    Jos:

    hai meis, het einde komt in zicht, einde van je stage, van je prachtige verhalen, van je afwezigheid maar het begin van je welverdiende vakantie de aankomst van wilbert en jullie terughuis naar huis begint. geniet van de tijd die komen gaat. pas goed op jezelf baie vreugd en ons praat weer. groetjOs.

  • 06 Juni 2008 - 19:01

    Jos:

    hai meis, het einde komt in zicht, einde van je stage, van je prachtige verhalen, van je afwezigheid maar het begin van je welverdiende vakantie de aankomst van wilbert en jullie terughuis naar huis begint. geniet van de tijd die komen gaat. pas goed op jezelf baie vreugd en ons praat weer. groetjOs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 101022

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: