Olifantenpoep en leeuwen - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Olifantenpoep en leeuwen - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Olifantenpoep en leeuwen

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

20 Mei 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Met spierpijn in mn vingers dwing ik mezelf om toch mn verhalen maar op te schrijven.
Daarom maar gewoon bij het begin beginnen.

Zondagavond zijn we met een Nederlands groepje op Nightdrive geweest. Neelke, Karlijn en de trainees.. Marije was ook nog even langs de KFC geweest, voor wat lekker kippetjes tijdens de rit.
Toen we wegreden wist onze ranger al dat er leeuwen bij Sable dam zouden zijn. Er was een kill geweest, dus dat was ons doel van die avond. Natuurlijk gelijk daar naartoe gereden en toen olifanten in het water gezien. Was natuurlijk superleuk, maar die leeuwen..
Tijdens onze sundowner ook nog een heel leuk spelletje gedaan. Defensive cricket. En dan wel met olifantenpoep :D Ik denk dat de foto’s wel weer genoeg zeggen. Was echt heel erg grappig was.
Daarna snel de auto weer in, want als leeuwen zo dichtbij zijn en je ziet ze nog steeds niet..
Nienke en Marije waren de gelukkigen die ze als eerste zagen (ik moest met de spotlight de andere kant op schijnen, dus kon er niets aan doen natuurlijk). Nou het blijft gewoon supermooi om leeuwen te zien. Helaas waren ze deze keer niet zo rustig en liepen ze vrij snel weg, dus geen foto’s. Ook de kill konden we niet echt vinden, maar dat kwam (achteraf) omdat het ‘just an impala’ was.. En die eet je vrij snel op natuurlijk.
Daarna lekker met zn allen op de lodge gegeten en toen naar bedje toe. Want maandag was er weer een nieuwe dag met veeeeeel leuke en spanennde dingen.

• 21 Mei 2008 - 10:32

Jos:

hai meis zo zie je maar je kan overal spelletjes van maken. groetjOs