Voor elkaar - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Voor elkaar - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Voor elkaar

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

01 Mei 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Jullie hebben je vast al een paar keer afgevraagd. Welk kostbaar ding kan er nu nog kapot gaan/ kwijt raken/ of gestolen worden?
Portemonnee (inclusief creditcard, bankpas, rijbewijs, ID-kaart) - weg
Sleutels - weg
Telefoon - weigert zo af en toe
Auto - lekker band, raam kapot

Mn laptop..

Ja dat was dus echt het aller aller laatste en ook dat is gelukt..
Gister is er mede dankzij een collega een glas water in terecht gekomen en doen een aantal toetsen het niet meer (waaronder de delete toets om hem op te starten)
Ik heb er nu een extern toetsenbord aan vast zitten, wat er niet uit ziet, maar wat (nog) wel werkt..
Het enige voordeel wat ik nu nog heb, is dat er nu toch niets meer fout kan gaan.
Maar gister was ik er wel even van over de zeik. Het is een erg belangrijk communicatiemiddel en 3 maanden salaris voor een werknemer hier en een jaarsalaris voor mijzelf (maar ik ben ook maar trainee natuurlijk)

Jullie kunnen me helpen door heel veel lieve mailtjes en kaartjes te sturen :P:P
Grapje natuurlijk.

Morgen ga ik lekker op sunsetwalk, zaterdag relaxen en zondag om morningdrive (heb ik nog nooit gedaan).
Ben benieuwd..

Verder heb ik een nieuwe camera besteld, maar weer gewoon dezelfde, want het was echt een heerlijke camera..

Dat was weer een klein updateje van mijn zijde...

Veel liefs en allemaal een fijn lang weekend..

  • 01 Mei 2008 - 13:05

    Wilbert:

    Het zit je ook echt niet mee liefje! Nog vijf weekjes, dan kom ik je opvrolijken.

  • 01 Mei 2008 - 13:46

    Dirk:

    Jammer dat je lappie het ff minder doet.
    Als het atm alleen 1-2 toesten zijn dan denk ik dat deze het tzt wel weer gaat doen.
    Gewoon schoon water is over het algemeen een kwestie van drogen.
    Heb thuis wel eens een toetsenbord met dreft en water schoongemaakt omdat het op een Amstel rivier leek.

    Verder lekker mooie foto's blijven maken en genieten.

    Ik ben zelf vanaf de 15de mei ook weer weg :P

    Hughsssss, Dirk

  • 01 Mei 2008 - 15:37

    Jos:

    hai meis, er kan altijd nog meer bij hoor maar ik vind dat het bij jou wel mag ophouden. hoe is het allemaal mogelijk? het is maar goed dat wilbert je binnenkort aangenaam gezelschap komt houden. je slaapbankje staat nu even bij gea in huis omdat ze nog even geen meubels heeft. zo'n ding is echt multifunctioneel hoor. veel en heel LANG plezier van je nieuwe camera en pas goed op jezelf(spullen) baie vreugd en ons praat weer. groetjOs

  • 01 Mei 2008 - 20:37

    Tante Ellie:

    Hallo Meisje wat een pech!!!!! Ik zal je opvrolijke met foto's van Lars[onze kleinzoon]. Wij gaan 2 mei met opa en oma varen en de fam. Verheij. Lekker bijkletsen.Hopen dat je de foto's kan openen anders mail je het maar.Zo je ben weer bij de groetjes van ALLe Kootertjes

  • 03 Mei 2008 - 20:18

    Dik & Esther:

    He achternichtje,

    Nou zolang de schade bij materiele dingen blijft ..... zou ik zeggen hou het daar bij.!! Tuurlijk hartstikke niet leuk en zonde van je duur verdiende centjes maar ja als je zelf in de kreukels komt ben je (nog) verder van huis !! Toch hopen we dat je kunt blijven mailen, bellen en foto's kunt maken, anders is je reisverslag natuurlijk niet meer compleet en gaan wij ons afvragen of alles nog wel goed met je gaat.

    Sterkte in moeilijke tijden, kom op, blijf van je avontuur genieten en heel veel plezier.

    Groetjes Dik & Esther.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 100981

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: