Werk, werk werk - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Werk, werk werk - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Werk, werk werk

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

28 April 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Hallo lieve mensen,

Was een druk weekendje zeg.
Vrijdag ben ik met mn eerste dag begonnen in de receptie. 's Ochtends op administratie begonnenen 's avonds in receptie.. Zaterdag een ochtendshift gedraait in receptie en zondag idem dito. Vandaag weer begonnen in admin en vanav weer receptie.
Vind het erg leuk om receptie te draaien, omdat je dan echt contact met je gasten hebt!! Maar de sfeer is toch wel iets opgefokter.
Maar vanav mag ik Nienke dr mams (Jacqueline) en dr tante (Marijke) inchecken, dus dat is wel leuk om te doen!!

Verder niet veel te vertellen nog, ik ben gewoon lekker aan het werk en ga denk van de week nog wel een paar leuke safaris met Nienke dr fam doen!!

Dikke kus van mij

• 28 April 2008 - 14:05

Jos:

hai meis, receptie draaien is inderdaad leuk. je ziet de gasten, je hebt contact met ze en je kan er als het mee zit ook lekker mee babbelen. gisteren is je zus even op de senseo geweest.gea bedoel ik.
    moet nu nog even cadeaus kopen voor rosemarie, of morgen. pas goed op je zelf. baie vreugd en ons praat weer. groetjOs

• 29 April 2008 - 16:40

Opa Oma Verheij:

Nu ben je dus receptioniste, moeilijk woord hoor,maar het werk is dus leuk en daar gaat het om, je leert weer bij en het is nog leuk ook,wat wil je nog meer,misschien een beetje moe in je bovenkamer want die moet ook overuren maken. Administratie en receptie Maar misschien ook nog met Nienke weg,wie weet wat voor wilde beesten er nu weer voor de camera verschijnen. Genieten jullie er maar van nu heb je de kans we horen het nog wel Groetjes van ons. Doeiiiiiiiiiii