druk druk druk - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu druk druk druk - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

druk druk druk

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

26 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

He lieve mensen,
Ik heb nu 3 verhaaltjes op mn laptop staan, incl foto's
1 van zaterdag naar het cheetahproject en reptielenfarm
1 van mijn reis naar mozambique (jaja ik ben in mozambique geweest, was super)
1 van de bushbraai van vandaag (staat nog niet echt op mijn computer maar wel bijna)
maar ik heb gewoonweg geen tijd om ze erop te zetten. Vanav dus op bushbraai geweest en overdag op kantoor. Morgen weer overdag kantoor en daarna riversafari als afscheid van Yda. Dus ik hoop dat het donderdag kan, als ik dan neit weer druk druk druk ben..
Wil mijn trouwe fans natuurlijk niet teleurstellen, daarom deze snelle krabbel.
Ome Jan nog gefeliciteerd en ik beloof deze week echt iets erop te zetten..

Veel liefs

  • 26 Februari 2008 - 20:47

    Dirk Verheij:

    Ik werd al bang dat die leeuw toch op blond viel.
    Je bent dus ff aan het grenshoppen.
    Leuk even wat van je te horen, ook al is het maar een klein berichtje.
    Veel plezier,

    Dirk

  • 26 Februari 2008 - 23:09

    Opa En Oma Verheij:

    Ha lieve meid in de rimboe. Even een krabbel van opa en daarmee ook gelijk van oma.Leuk weer even wat van je te horen, we kijken elke dag of er een nieuw berichtje van je is. Druk,druk,druk. Ja dat heb je met die uitgaande vrouwen, geen tijd meer om te schrijven, maar dat geeft echt niet hoor. Geniet er maar lekker van. Je bent maar één keer een halfjaar in Afrika en je stelt ons echt nog niet teleur. Heb je nog tijd over om te werken of valt dat méé ? Groetjes, opa en oma Verheij


  • 27 Februari 2008 - 07:33

    Roos:

    och ja en dat versta je onder een rustig weekend?
    had van Wilbert al gehoord wat de plannen waren. En jij zei dat iedereen daar zo relaxed is. Niet te hard werken anders ben je te vroeg klaar en dan druk druk druk ja met andere dingen. Liefs.

  • 28 Februari 2008 - 18:43

    Dik & Esther:

    He achternichtje!

    Waar blijven je verhalen nou? Ik hoor dat je kwijt was en dat je toen in Mozambique was en daar geen bereik had. Nou we worden steeds nieuwsgieriger naar je verhalen. Hoe is het met je werk? Begin je er al aardigheid in te krijgen, of is het nog steeds niets voor je? Laat mij maar lekker met die factuurtjes en cijfertjes frutten hoor, heerlijk, maar ja, ieder zijn ding he. Martin vind al die dieren uit "jouw dierentuin" wel erg mooi. Nou meid, hou vol he, groetjes Dik, Esther en Martin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 100992

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: