einde van week 3 in zicht - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu einde van week 3 in zicht - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

einde van week 3 in zicht

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

09 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Vrijdagavond 8 februari, ik zit lekker met Marije op de bank. Hebben de films step up en de davinci code.. Heerlijk!! Nu even foto’s kijken, want Marije is vandaag naar Tzaneen geweest. Marijeboom.waarbenjij.nu is haar site, dus als jullie even willen kijken..

Verder is er wel weer het een en ander gebeurd, donderdag had ik even een dipje en nadat Karlijn me super opgevangen had, mocht ik met de housekeeping supervisors mee. Was ook de bedoeling dat ik maar 2 dagen schoon zou maken. Maar kleine miscommunicatie.

Gister en vandaag dus samen met Sibongile (zie foto) allemaal kleine klusjes gedaan. Hebben wat Estate huisjes gecheckt en wat dingen ingevoerd. Het was niet erg druk, dus kon af en toe zelfs mn vriendje/zus/schoonmams mailen..

Morgen ga ik met Marije even naar de Mall en verder eigenlijk nog niets op de planning.

Komt Nienke net binnenlopen, was naar de Bush Braai geweest. Waren er buffels heel dichtbij geweest, kei spannend allemaal.. Voor een uitgebreid verslag: nienkeopsafari.waarbenjij.nu

Verder ben ik ook even mn wasje aant doen, maar was vergeten dat we m op moesten hangen,want droger en centrifuge zijn stuk. Maar tis inmiddels al 10 uur ’s avonds.. Grapje..

Zondag op riviersafari, hoop die dag ook de foto’s op de site te zetten, hoop dat ik erg veel zie!!!

Liefs

• 09 Februari 2008 - 09:38

Yorick:

Ik was in slaap gevallen, dus was inderdaad niet aanwezig maar daar was je waarschijnlijk al achter.
    Maar zijn toch allemaal mooie verhaaltjes die je telkens weer achter laat. Met enkele mooie/spannende avonturen.
    Kzou zeggen ga zo door

• 09 Februari 2008 - 10:54

Opa En Oma Verheij:

Nu eens even een berichtje van Opa, meestal is Oma mij voor, want wij vinden het erg leuk telkens wat van je te horen en daarop te reageren.Al bijna 3 weken weg. Dat gaat snel.Nog een paar maanden en dan kom je bruin verbrand weer terug.Geniet er maar lekker van en houd die olifanten en buffels maar goed in de gaten. Vandaag schijnt hier de zon ook uitbundig, maar de temperatuur is een dikke 20 graden lager dan bij jullie maar het voelt lekker aan. Groetjes van Opa en natuurlijk ook Oma

• 09 Februari 2008 - 11:00

Opa Oma Verheij:

hallo Claricia hier zijn we weer, even laten weten dat alles hier nog oke is, onze warme hap staat op het gas en daar moet ik toch even bij blijven,dus vandaar Oma zit dus niet altijd achter de computer Ze past alleen op het eten, en ondertussen ook nog even een babbeltje met Ome Dirk,dus je merkt wel dat Oma het druk heeft met communiceren zo nu ga ik weer naar ons eten en wensen jullie daar een hel goed weekend groetjes opa en oma

• 09 Februari 2008 - 11:11

Oma:

zaten dus allebij aan jou te typen zonder het van elkaar te weten Moest dus een hee[e]l goed weekend zijn die ene E hoort nog bij het andere stukje Doeiiii

• 09 Februari 2008 - 23:57

Roos:

hoi hoi, leuk riviersafari. Krokodillen en nijlpaarden? Ik hoop dat het weer een bezienswaardig avontuur wordt en geen angstaanjagend. Je bent er nog maar zo kort maar hebt al een massa meegemaakt, geleerd, gezien en gehoord. Ook de verhalen en foto's van de andere meiden bekeken, is leuk lees en zie je nog meer. Veel plezier straks op het water. Liefs je schoonmams

• 10 Februari 2008 - 19:03

Jos:

hai meissies, ben benieuwd naar de riviersafari. nienke haar verslag gelezen. dit is echt spannend. je kan je het haast niet voorstellen. pas goed op jullie zelf. groetjOs