Nog 1 nachtje (of eigelijk 2) - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje (of eigelijk 2) - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje (of eigelijk 2)

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

20 Januari 2008 | Nederland, Werkendam

Ja ja, nu is het dan zo ver. Morgen vliegen we naar Zuid Afrika

Hier mijn vluchtgegevens;

21 januari V: 18.00 Amsterdam
21 januari A: 19.10 Frankfurt

21 januari V: 20.45 Frankfurt
22 januari A: 08.30 Johannesburg

22 januari V: 16.10 Johannesburg
22 januari A: 17.20 Phalaborwa

En dan gaat het feest beginnen!!

Veel meer kan ik er nu nog niet over zeggen. De website van de lodge is www.sefapane.co.za, hier kan je een kleine indruk krijgen.

Ik houd jullie op de hoogte

Liefs

  • 20 Januari 2008 - 14:33

    Erik:

    Hey Claries,

    Heel veel plezier en succes in Zuid-Afrika. Ik ben benieuwd naar je verhalen en avonturen.

    x erik

  • 20 Januari 2008 - 15:18

    Corina Vd Berg:

    hoi claricia
    we hopen dat je een goede vlucht hebt, en een fantastische tijd tegemoet gaat.
    This is your moment..
    liefs de bergjes

  • 21 Januari 2008 - 08:02

    Esther:

    Leuk dat je ons mailadres hebt, en wij nu het jouwe. Wij zijn erg benieuwd naar je verhalen. Zorg goed voor jezelf en heel veel plezier.

    Goeie reis, veel liefs,

    Dik en Esther

  • 21 Januari 2008 - 08:05

    Dirk:

    Hoi Claricia & Nienke
    Spanning stijgt, jullie vliegtuig straks.
    Een goede vlucht en een fijne tijd in Zuid-Afrika.
    Ik heb alvast wat ruimte voor je gemaakt voor foto's en video.
    Kan je even vooruit.

    Have fun, Dirk Verheij

  • 21 Januari 2008 - 13:42

    San:

    Hoi Claricia,

    Terwijl ik dit typ ben jij wellicht al onderweg naar Schiphol. Ik wens je alvast een fijne vlucht en een fantastische tijd in Phalalalanogwat!

    Ik zal je avonturen bij houden via deze site.

    Gr San

  • 21 Januari 2008 - 14:22

    Wilbert:

    Spannend avontuur zeg!! Ik blijf me erover verbazen dat je het nog steeds aandurft.

    Ik zie je straks wel in de vertrekhal.

    Dikke kus,

    je vriendje

  • 21 Januari 2008 - 14:30

    Claudia Klijn:

    Hey Claries,

    Ik wil je heel veel plezier en succes wensen, een goede vlucht uiteraard ook! Zal aan je denken :) en ik zou zeggen: geniet van de mooie natuur en cultuur en maak zoveel mogelijk foto's, zodat we alles van 'dichtbij' mee mogen maken!

    Liefs,

    Claudia

  • 21 Januari 2008 - 16:03

    Opa En Oma Verheij:

    Beste Claricia en Nienke
    Momenteel vliegen jullie nog als het goed is. Kom goed aan en we horen wel van jullie t.z.t. We blijven jullie volgen daar in de tropen als het feest gaat beginnen. Groetjes van Opa en Oma Verheij.

  • 21 Januari 2008 - 16:40

    Kees & Clara:

    Dag lief naamgenootje van me. Ik ben supertrots op je. Ze zeggen dan wel dat je zoveel op me lijkt, maar dit had ik nooooit gedaan. Heel veel plezier in SA samen met Nienke

    TC

    ps Wilbert toi toi, hou je haaks!

  • 21 Januari 2008 - 17:53

    Opa En Oma Verheij:

    Nu zit je dus echt in de lucht en we wensen je een heel leerzame en gezellige tijd toe doeiii

  • 21 Januari 2008 - 20:01

    Mutti:

    Na een heel fijn weekend hebben we net afscheid van je genomen. De reis naar Frankfurt is redelijk gelopen. Een beetje winderig maar dat kan ook niet anders met dit weer. Raar hoor hier die afgetakelde kamer van je te zien. Het begint bij mij nu een beetje door te dringen dat je echt weg bent. Liefs van een trotse moeder die ook trots is op de andere drie meiden, maar dit is nieuw voor mij. Heel veel liefs!

  • 21 Januari 2008 - 20:04

    Joke:

    Ik zie net dat de site morgen 22 jan een onderhoudsbeurt krijgt. Geen paniek als het even niet lukt

  • 22 Januari 2008 - 13:56

    Opa En Oma Verheij:

    Hallo Claricia en Nienke hoe voelt dat met beide benen op Afrikaanse bodem We wachten af doeiii

  • 22 Januari 2008 - 22:09

    Tante Ellie Oom Wim:

    hoy grote nicht. Wij hopen dat je goed aangekomen ben. Geniet er maar van ,neem heel veel foto\'s dan genieten wij er ook van. Tot ziens groetjes.

  • 23 Januari 2008 - 10:51

    Wilbert:

    Ik weet niet in hoeverre dat je al beschikking hebt over internet vandaag maar ik laat iedereen langs deze weg dan maar even weten dat je veilig bent aangekomen in Phalaborwa.

    Verder kan ik vertellen dat je gisteren al uit eten bent geweest met iemand van de lodge en dat je maandag moet beginnen met stagelopen.

    Alle overige informatie moet je zelf maar even supply'en zodra je internet hebt.

    Dikke kus,

    Je schatje

  • 23 Januari 2008 - 11:19

    Maiya En Rosemarie E:

    Lieve Claries,
    Je bent er!! Een hele fijn en leerzame tijd samen met Nienke. Geniet van deze paar daagjes voordat het echte werk gaat beginnen. Veel liefs van ons allemaal.

  • 23 Januari 2008 - 20:52

    Colinda En Gerwin:

    haha dan heb je toch zomaar je zus aan de telefoon, gelukkig dat alles goed gaat daaro! lekker weertje geniet er maar van want hier is het niet al te best haha!
    Dikke knuffel, Gur & co

  • 23 Januari 2008 - 21:55

    Suus:

    Clarrr!

    Lees net in Wilberts bericht dat alles goed is gegaan, lekker joh!
    Heel veel succes maandag met je eerste stagedag!

    X Suus

  • 23 Januari 2008 - 22:25

    Opa En Oma Verheij:

    Van Wilbert en Colinda,s berichtjes begrepen dat het goed gaat met jullie Houden zo. doeiiii

  • 24 Januari 2008 - 08:21

    Wilbert:

    Gisterenavond nog even Claries aan de lijn gehad. Allemaal al super leuke dingen gedaan, maar daar moet ze zelf maar over vertellen.

    Voor zover ik begreep wilde ze iets posten maar is de stroom twee keer uitgevallen. Lekker begin he, liefje.

    Verder is alles ok en zal ze vandaag via deze site wel iets van zich laten horen.

  • 05 Februari 2008 - 06:16

    Tante Ellie:

    Hallo. Wat maak jij een hoop mee. Hele mooie foto's en film. We genieten bijna dagelijks.Hier in Werkendam beleven we niet zo veel. Het weer is wat grillig maar ik ben jaloers op jou zonnetje, maar 40gr. hoef van mij niet. He Gefeliciteerd met oma.Ik ga straks ff een bakje doen. Nu ik ga verder met werken nou ja werken een beetje naaien en borduren. De groetjes van oom Wim en tante Ellie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Werkendam

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 100949

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: