Mama en Claudia finally arrived - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Mama en Claudia finally arrived - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Mama en Claudia finally arrived

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

11 April 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Halloo halloo,

Lang verwacht en daar zijn ze dan eindelijk!! Mama en Claudia zijn vanmiddag om 17.05 geland.. Wat kan een dag soms toch lang duren (of een week eigenlijk).
De vlucht waar ik het meest bang voor was, beviel uiteindelijk het best. Zowel de reis naar Londen als die naar Johannesburg was vreselijk en ik zal daarover niet verder in detail treden..

Ze zijn er, vind het super, en op welke manier het gegaan is maakt nu helemaal niets meer uit!!

Morgen riversafari, zondag kerk en sunsewalk. En tegen die tijd zal ik vast al wel weer een update gegeven hebben!!

Heel heel heel dikke kus

• 11 April 2008 - 21:04

Jos:

hai meis en aanverwanten, geniet er maar met volle teugen van want het is zo voorbij. de groeten aan allen en pas goed op jullie zelf. groetjOs

• 12 April 2008 - 13:50

Martien Musters:

He meiden, wat een leuke foto's. Jullie genieten wel denk ik.... of hebben jullie al heimwee..:-) Clarise nog proficiat... hoe bevalt het om al een maandje 21 te zijn? En jij Nienke...denk je nog vaak aan het kadootje op je good bay party...

Heel veel groetjes, Martien Musters

• 12 April 2008 - 14:36

Opa Oma ,Pa Ma:

Wat zal ik er nu boven zetten,nu het halve gezin Gravelandjes in Afrika bivakeerd, maakt eigenlijk niets uit jullie zijn er en dat is het voornaamste,geniet er van zoveel als mogelijk is.we horen nog wel van jullie belevenissen Heel veel groetjes vanuit Werkendam Doeiiiii

• 12 April 2008 - 15:55

Kees & Clara:

Hallo luitjes, heel veel plezier in SA.
    Veel liefs,
    C&C

• 13 April 2008 - 08:44

Marian Van Dijk:

Hoi Claricia,
    Moeders en zus kun je weer in je armen sluiten , heerlijk! Fijn dat ze er zijn , maak er prachtige dagen van met elkaar .Erg handig om zo even om het hoekje te kijken .
    Groetjes , Marian .

• 15 April 2008 - 19:58

Vera:

heej claricia!
    hoe is het met je? zo te zien gaat het hartstikke goed met je en vermaak jij je prima daar in afrika!! Heb net al je foto's en video's bekeken, daar zitten echt hele mooie foto's bij zeg! net of ze zo uit de lion king komen, die zonsondergang en al die mooie wilde dieren echt gaaf zeg! een ervaring voor je leven! geniet er maar lekker van! leuk dat claudia en je moeder ook bij je langs zijn geweest, of zijn ze nog steeds bij jou? nou meis zal eens vaker je site bekijken erg leuk!! en inspirend!

xxxxxxxxx veer