Tschukudu in 5 regels, maar met foto's - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Tschukudu in 5 regels, maar met foto's - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Tschukudu in 5 regels, maar met foto's

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

07 April 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Ha lieve mensen,

DIt weekend zijn we ook nog naar Tschukudu geweest, dat is een prive reservaat, waar je ook kunt overnachten.

Hier hebben we een walk met de leeuw Chobi gedaan (ja Clau ik moest telkens aan Tobi denken, hihi)
Daarna met een baby leeuwe gekroeld. Daarna een drive gedaan, maar dat was toch een beetje dierentuin achtig (wat wel heel leuk was hoor)
Daarna mochten we nog met een cheeta kroelen, maar die was aangevallen door een andere cheeta, dus daarom was ze beetje humeurig..
Dit is even in het kort mn verhaal van zondag, wat echt super was.
Het winkelcentrum gaat bijna dicht, dus kan niet een heel stuk typen, maar geniet hier alvast maar van!!

Heel dikke kus en morgenavond mag je een lang verslag verwachten!!

Heb dus net het hele verslag in het volgende bericht gezet en daar dus ook maar de foto's bijgezet!!!

Dikke kus

• 07 April 2008 - 15:21

Jos:

hai meis, dit is echt hartstikke leuk meid. je zal er bijna een als huisdier nemen. maiya vindt het vet schattig en stoer.
    baie vreugd en ons praat weer. groetjOs

• 07 April 2008 - 16:43

Faar:

haha ik heb zitten janken van het lachen!!wat kunnen jullie goed golven zeg in polo!!haha. dat leeuwtje is wel lief zeg..lijkt me bijzonder om daar mee te kroelen!! veel plezier nog!

liefs farah en maarten