Night safari nummer ?? - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Night safari nummer ?? - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Night safari nummer ??

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

07 April 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Ha lieve mensen, ben gister weer eens op nightsafari geweest. Nienke moest werken en ik had er opeens gewoon erg veel zin in!!
Claricia dus hups die auto in en het was echt heerlijk. Zijn eerst naar de Dam geweest (nee niet die in Amsterdam) en daarna geprobeerd luipaarden te vinden.. Helaas niet gelukt, maar we zijn nog niet weg natuurlijk.
Wel hebben we 3x een wild cat gezien. Is eigenlijk precies dezelfde kat die jullie in huis hebben lopen, alleen iets groter en gevaarlijker.. Deze heeft echt nog dat killinstict.
Lekker een drankje bij zonsondergang gedronken. Binnen anderhalve minuut was de zon gewoon helemaal onder. Echt bizar dat dat zo snel gaat. In Nederland merk ik dat ook helemaal niet zo op..
Na onze sundowner nog een rondje gereden en toen op weg naar de bushbraaispot. Altijd spannend dat je gaat eten midden in de bush. Mama en Claudia kunnen dat eind volgende week vast ook bevestigen!!
Na het eten weer in het donker op weg. Met 2 grote lampen in het donker speuren naar ogen. Niet heel veel gezien en daarom maar lekker op weg naar huis. Toen we op de hoofdweg aankwamen liepen er opeens overal olifanten. Ze waren erg rustig, dus heb heerlijk naar ze zitten kijken!! Toen maar weer eens verder en opeens ging onze ranger super hard rijden en kreeg ik een klap op mn been (zat in de bijrijdersstoel). Lions!!!
Zaten er gewoon leeuwen aan de kant van de weg!! Helaas liepen ze vrij snel weg, maar heb een foto als bewijs. Wat prachtig was dat!! Foto is trouwens niet erg mooi, maar het was erg moeilijk en ik wil ook gewoon alles met mn eigen ogen zien en niet via een lens..

De avond dus prachtig afgesloten!!

Dit stukje had ik al getypt en was dus donderdag. Inmiddels is het maandag, dus moet ik me echt schamen.
Vrijdag had ik een housewarming van een collega, zaterdag wezen golfen en een bushbraai gedraait. Zondag geen internetcafe's open..

Ik ga nu mn weekend avonturen op papier zetten en foto's uitzoeken, ik ga alles denk vanmiddag plaatsen en ga er dan maar goed voor zitten. Claricia op de foto met cheeta's, leeuwen (zowel 8 weken als 2 jaar)

  • 07 April 2008 - 15:01

    Opa En Oma Verheij:

    hallo jonge dame,hier ben ik ook weer,zonder wilde katten olifanten of leeuwen,maar ik zie wel een paar meeuwen en kraaien en smorgens een merel, die gaat hier zeker een nestje bouwen en komt elke morgen om kruimeltjes brood bedelen en als het te lang duurt komt hij op de rand van het balkon zitten met zijn kopje naar buiten,dus moet ik eigenlijk een w c tje plaatsen,want hij laat altijd wel iets achter de viespeuk. maar ja zo zit de natuur nou eenmaal in elkaar ook in S A.Tante Clara komt net binnen om mijn nieuwe laptop te instaleren. dus ga ik daar even aandachtig naar kijken, misschien snap ik er ook nog wel iets van groetjes van ons 3tjes doeiiiiiiiiii

  • 07 April 2008 - 15:11

    Jos:

    hai meis, wat zal het wennen zijn als je straks terug bent zonder die bijzondere dieren om je heen. groetjOs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 100904

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: