Leeuwen!! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Leeuwen!! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Leeuwen!!

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

31 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Zoals ik al in een reactie had laten weten. Zijn Nienke en ik zondag het park in geweest. Na 2 uur niets gezien te hebben, gingen we richting gate. Helaas was het laat en reden we in een soort file (beekse bergen gevoel).
Maar..

Toen zater er opeens 2 leeuwen aan de kant van de weg!! Super de super!! 2 jonge mannetjes en daar heb ik wat foto's van gemaakt. Om de een of andere reden zijn ze niet echt gelukt, naar het gaat erom wat erop staat!!

Ook heb ik de morningwalkfoto's en de andere foto's van zondag erop gezet!!

Heel dikke kus

• 31 Maart 2008 - 15:55

Dik & Esther:

GAAAAAAAFFFFF, ben je dan niet een tikkeltje bang???? Wat zijn ze groot he! Wat zullen die beesten wel niet denken van zo'n file in hun tuin. Nou blijf vooral veel foto's maken en plaatsen, maar take care!

Veel liefs, Dik & Esther en Martin

• 31 Maart 2008 - 16:24

Tante Ellie:

Gaaf joh. Kijk maar uit dat ze niet verliefd op je worden.Een hapje nederlands vlees?????? groetjes tante Ellie

• 01 April 2008 - 12:05

Opa Oma Verheij:

hallo Claricia,wat een leuke foto,s weer, ik denk dat ze voor jou gevoel niet zo mooi zijn omdat je ze daar echt heb zien lopen,want de foto,s zijn prachtig,en de video,s ook Als er zo,n kudde olifanten oversteekt,heb je dan niet het gevoel hoe klein je ben, vooral als er dan zo,n kanjer je nog eens extra aankijkt,en dan eerst nog jullie kant op komt?Ik had al zoiets van.[pasop hij komt je auto verbouwen]maar dat is dus gelukkig niet gebeurd en dan die morning walk,als er dan een paar leeuwen aan de weg zitten loop je toch wel een straatje om he.Al met al is het het ene avontuur na het andere, en geniet er van want voor je het beseft is het half jaar weer om.we wensen je het allerbeste en tot lees en kijks.

• 01 April 2008 - 15:04

Jos:

je zou die "poesjes"haast even op hun hoofd willen krabben. uniek.
    geniet er maar weer van. groetjOs.
    baie vreugd en ons praat weer.

• 01 April 2008 - 22:10

Rick:

He Claricia, het was inderdaad een 'onverwacht' gaaf afscheid he! ff een praktische vraag; begin mei komt er familie van mij langs in Johannesburg en die neem ook mee naar Phalaborwa. Misschien lijkt het me leuk om dan weer bij jullie lodge te komen! Is er begin mei nog plaats, en hoe lang van tevoren moet ik dat ongeveer doorgeven?
    Thnx! Misschien tot snel dan weer!
    Succes en veel plezier nog daar, leuke stage joh!