Praatje klets - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Praatje klets - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Praatje klets

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

22 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

He he,

Hier even een korte krabbel van mij.
Heb gister gewerkt, ook al was het een public holiday, maar heb vandaag lekker vrij.
Gisteravond bij Roy en Karlijn pannenkoeken gegeten, ondanks dat ik geen groot liefhebber ben, smaakt het me heerlijk. Toen ik daarheen liep, kreeg ik ook een telefoontje van Wilbert met de mededeling: "Mn ticket is geboekt". Super de super leuk!! van 8 tot 27 juni gaan wij de vakantie van ons leven hebben, heb er echt super veel zin in!!

Vandaag met Mo en Nienke wezen shoppen, maar het was echt onomgelijk druk. Heb een nieuwe bikini nodig, maar hier wordt het winter en met 25 graden ga je toch niet zwemmen?!!??
Wacht even op Marije, want mag haar wildcard lenen. Die van mij zat in mn portemonnee en ik heb nog geen nieuwe gehaald. Wel lief dat ik hem af en toe mag lenen natuurlijk!!
Mijn schoonfamilie zitten nu allemaal bij opa en oma Saarloos en via deze weg wil ik opa feliciteren met zijn verjaardag!! Maak er een mooie dag van met zn allen.

Morgen ga ik met Nienke en een collega naar de kerk en maandag een morning walk doen (of had ik dat nou al verteld?)

Nou ik ga het park in, duim voor me dat ik weer een mooi nieuw dier zie!!

Veel liefs



  • 22 Maart 2008 - 14:03

    Dik & Esther:

    He Claricia,

    Zal wel leuk zijn zo'n moringwalk, zul je vast heel veel andere dieren zien. Vast vroeg op! Ik stel me tenminste voor dat je dan voor of met zonsopgang al the bush in ga?? Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten?? Nou zoals je hippe oma (ik zou me echt niet in kunnen denken dat mijn oma gaat e-mailen achter haar laptop/computer) al zei tis hier echt van alles wat. Zon, hagel, regen, sneeuw, veel wind en vooral koud! Las net bij mijn moeder in de krant dat het dak van de loods naast ons donderdagavond was ingestort vanwege het vele water (wegens verstopte afvoer regenpijpen/dakgoot. Nou ik stond er van te kijken dat ik daar niets van mee heb gekregen. De brandweer en al is geweest! Ik hoorde wel iets en Dik was niet thuis en vond het wel hard waaien en dus niet prettig dat ik alleen met Martin thuis was maar dat het dak bij de buren kapot was wist ik niet!! Heb je alles geregeld ivm je portemonee? Kan je moeder pasjes van bank of zo menemen? Zat je rijbewijs er ook in? Geeft een enorme rompslomp heb ik begrepen. We gaan zo naar Tante Jenny en ome Leen.

    Groetjes en goed weekend,

    Dik en Esther.

  • 22 Maart 2008 - 15:28

    Jos:

    hai meis,
    kletspraatjes zijn ook leuk hoor. de kids zijn niet naar opa geweest want hij is ziek en oma vond het beter om een andere keer te komen, maar ik zal de felicitaties overbrengen. een morning walk is een ochtend safari mag ik aannemen? alvast een zalig pasen, er zit hier een kans in dat het een witte pasen wordt als je de weermedia mag geloven. pas goed op jezelf.
    baie vreugd en ons praat weer. groetjOs

  • 23 Maart 2008 - 07:17

    Opa Oma Verheij:

    Goede morgen Claricia en ja hoor vanmorgen vroeg lag er sneeuw, dus toch een beetje witte pasen, maar nu is het 8 u en het is al bijna weg Zijn gisteravond naar het feestje van Ome Leen en Tante Jenny geweest Was erg gezellig en druk.Kregen ook nog een stukje natuurfilm te zien.konden we meteen zien hoe mooi de Nederlandse natuur ook is Dus dat was naar 2 kanten genieten, van jou uit S A schitterende natuur foto,s en gisteravond uit ons eigen kikkerlandje Nu gaat Oma een ontbijtje klaarmaken en wensen we jou heel goede Paasdagen. groetjes 0&O

  • 23 Maart 2008 - 14:09

    Ans Potters:

    Leuke site Claricia

  • 23 Maart 2008 - 23:08

    Ans Potters :

    hallo Caricia ,

    Vanavond even je video bekeken ,we hebben er van genoten in 2006 waren wij ook in Afrika het is een heel mooi land .Wij hebben een rondreis gemaakt,geniet er van! Maar dat doe je ook .zo te zien.,

  • 24 Maart 2008 - 12:25

    Jacob En Gea:

    Hey sis, hier ff een krabbeltje van ons. Gewoon een witte pasen dit jaar. Het moet echt niet gekker worden. We hebben van de week alles getekend voor het huisje dus als je thuis bent dan hebben we gewoon onze eigen hut! Is dat wat. De meubeltjes zijn besteld en nu is het wachten op de sleutel. Met ons gaat het dus hartstikke goed!! Dikke kus van ons en ik als jacob weer naar boord is ga ik wel met Wilbert een praatgroep beginnen haha. Love you!!

  • 24 Maart 2008 - 21:33

    Werner :

    Hoi Clarisa ik lees regelmatig jouw belevenissen hartstikke leuk wij moeten er ook gauw naar toe ik heb jouw ook een nieuwtje te vertellen ik mag ook ver weg naar afganistan ik vertrek in juli en wanneer kom jij terug.
    Het beste e ik blijf lezen.
    Gr werner en nog een fijne paasavond

  • 25 Maart 2008 - 11:56

    Kees & Clara:

    Hoy meiske, fijne Pasen gehad. Wij wel alleen het weer was .....! Gefeliciteerd met "die kleine" zus van je. Ik ga er straks even naar toe. Mailtje volgt later deze week.
    Veel liefs,
    TC

  • 25 Maart 2008 - 12:58

    Familie:

    Hoi Claries,
    bij deze van harte gefeliciteerd met je zusje. en bij deze Colinda ook van ons een hele prettige dag en de felicitaties.
    Groetjes van je schoonfamilie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 100868

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: