Hieperde piep - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Hieperde piep - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Hieperde piep

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

12 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Hallo lieve iedereen,

superbedankt voor je mailtjes, kaartjes, telefoontjes en smssjes!!

Helemaal super!!

Mn verjaardag tot nu toe is helemaal leuk. Om 12 uur werd ik wakker gebeld door het allerliefste vriendje van de wereld. Van Nienke een lief kaartje gehad en we gaan nog een keer samen naar de Italiaan in Phalaborwa.
Van de familie (zowel schoon als eigen) heb ik een prachtige camera gehad en volgens mij hebben we daar al heel veel plezier van gehad.
Met mn vriendje ga ik als ik terug ben naar Hans Klok en gaan we er een heerlijk Hollands avondje van maken!!

Allemaal heel erg bedankt en ik laat morgen of overmorgen weten hoe het allemaal was vandaag..

Dikke kus

• 12 Maart 2008 - 06:43

Claricia:

Ik heb van Jay en Prudence (collega's van administratie) nieuwe slippertjes gehad, chocolaatjes en een sleutelhanger :D. Kei lief

• 12 Maart 2008 - 07:00

Yorick:

Van harte gefeliciteerd, met je 21e verjaardag. Had nog geprobeerd te SMS'en maar kdenk niet dat dat gelukt is.

• 12 Maart 2008 - 07:21

Oom Wim En Tante Ell:

He Grote nicht van Harte Gefeliciteerd en welkom bij de volwassenen.Maak er wat moois van.De groetjes van ons alle uit de Sluisstraat.dag

• 12 Maart 2008 - 07:48

Opa Oma Verheij:

Goede morgen lieve kleindochter.Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag we hopen dat er nog heel veel gezonde jaren bij mogen komen,als het kan liever een beetje dichter bij. Geniet met volle teugen van deze bijzondere verjaardag en we horen er nog wel van groetjes van Opa en Oma

• 12 Maart 2008 - 07:59

Linda:

Van harte gefeliciteerd of zoals de Brabanders liever zeggen... Proficiat meid!

groetjes

• 12 Maart 2008 - 08:18

Roos:

Lieve Schoondochter,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een mijlpaal in het leven ( vlgs de Wet) Maak er een gezellige dag van vanavond lekker braaien. We vieren het gewoon nog een keer als je weer terug bent met een braai alhier. Bij deze dus de uitnodiging voor je eigen verjaardagsfeestje met uitstel ( geen afstel) Nogmaals een fijne dag en tot mails.XXXXX Roos

• 12 Maart 2008 - 08:23

Jacqueline:

Claricia
    Van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag.Maak er een gezellige dag van.

• 12 Maart 2008 - 09:32

Annelie:

Hee Claries!! Hiep Hoi, je hebt de 21 gehaald. van harte gefeliciteerd! hopelijk heb je het nog naar je zin daar? Heb mn moeder de groeten gedaan van Reineke, grappig he! Nog een fijne dag! X Annelie

• 12 Maart 2008 - 10:08

Gerwin En Marianne:

Hallo Claricia!

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria! Hieperdepiep hoera! (x 21)
    Zonder geluid, maar dat is misschien maar beter ook...
    Hartelijk gefeliciteerd en we wensen je een hele leuke dag toe.
    En geniet natuurlijk van elke dag daar, want de tijd vliegt...

Groeten,
    Gerwin en Marianne

• 12 Maart 2008 - 10:29

Nieske&Robin:

HEEEEEEEEELE fijne verjaardag! lekker genieten van alles! lfs

• 12 Maart 2008 - 11:50

Farah En Maarten:

HIEP HIEP HOERA!! Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een leuke dag van! Zo te lezen..gaat dat wel lukken!
    Ik zie dat al 1000 mensen je gefeliciteerd hebben, leukleuk!
    Jeetje 21 alweer..gaat hard joh, we worden oud haha.

Geniet van vandaag (en natuurlijk van de rest ook!)

Liefs Farah en Maarten

• 12 Maart 2008 - 13:13

Ron En Claudia:

He lief zusje, van harte met je 21e verjaardag!! Geniet van deze Afrikaanse verjaardag en we bouwen wel een feestje over een maandje of zo!!!

Liefs,

• 12 Maart 2008 - 23:21

Fam. Verwaal:

Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Wij nemen er hier wel een pintje op, en nog een als je terug bent natuurlijk. Hopelijk heb je daar in ieder geval een lekker verjaardag gevoel. Leuk dat we je zo kunnen zien, en je verhalen kunnen lezen. We hopen dat je nog veel mag leren daar en ondanks je gemis toch een leuke tijd mag hebben daar. Groetjes, Ineke, Jan en Fam.

• 13 Maart 2008 - 12:02

Colinda:

hee lieve zus, als nog van harte gefeliciteerd we hadden al gebeld maar ik heb je nog niet echt gesproken. smak smak smak :P.. heb je je pakketje al binnen ? xx

• 13 Maart 2008 - 13:52

Joyce (Cingel):

Heyyy Clarice wat een kei mooie foto`s, dat jullie dat durven met die slang, eng maar wel gaaf!Super leuk om alle verhalen te lezen.Veel plezier nog samen!
    x Joyce

• 13 Maart 2008 - 15:17

Jan Fokke:

ha schoonheid, we hebben ons gisteren buiten compleet uit de naad staan zingen voor jou verjaardag, hopelijk heb je dat daar ook kunnen horen. zo nee, dan alsnog van hartelijk gefeliciteerd en wij wachten de uitnodiging voor het "biggenfeest" wel af.
    groet aan Nienke en veel plezier verder.
    jan en sjoerd

• 13 Maart 2008 - 16:42

Dirk:

Felizzzzzz

• 13 Maart 2008 - 17:48

Jos:

Hai jarige meis,
    van harte proficiat met je verjaardag. ik kwam er gisteren niet door om te
    gelukwensen. zoveel mensen met zoveel wensen voor de jarige. een gedenkwaardige
    dag. pas goed op jezelf. baie vreugd en ons praat weer. groetjOs