Night safari - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Night safari - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Night safari

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

03 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

He lieve mensen,

Ben vanavond weer even op night safari geweest, dat is eigelijk hetzelfde als een bushbraai. Alleen het grote verschil is, dat er geen braai in de bush is..
Duidelijk toch??

Heb vandaag voor het eerst een Afrikaanse kangeroe gezien (volgens mij heten ze niet zo, maar ik zat niet echt op te letten en t lijken precies op kangeroes)
Ook heb ik mn eerste wilde slangen gezien (spugende kobra en een rockpython), was erg mooi om te zien.
Heb een paar fotootjes en een filmpje, die probeer ik er zsm op te zetten..

Verder niet heel veel te vertellen, het is en blijft gewoon genieten (kan het wel elke keer zeggen, maar miss verveeld het zo voor jullie, voor mij iig niet!!)

Heel dikke kus

  • 03 Maart 2008 - 19:30

    Jan Fokke:

    we moeten er dan ook niet vreemd van opkijken als de Nighi safari gewoon bij daglicht plaats vind.
    ben nog steeds heel erg jaloers. blijf genieten en wat gaaf was dat grensshoppen. groet aan Nienke. kus jan

  • 03 Maart 2008 - 20:29

    Farah:

    He meis!!

  • 03 Maart 2008 - 20:32

    Faar:

    Ja toch jammer he dat ik nog steeds niet met computers om kan gaan..maar goed!

    Ik had vannacht van je gedroomd!! Dat ik in Afrika was en dat het allemaal heeel leuk was..hihi was het maar zo he!!
    Ik vind het echt keistoer die slangen enzo..je staat daar alsof je dat elke dag doet!!VETVET. Leuk ook dat je helemaal zelf bent gaan grenshoppen..wel spannend, maar zo zie je nog veel meer natuurlijk!
    Verder houden we Wilbert in de gaten hoor ;) Hij is iig een leuke coach!!Misschien worden we zelfs wel kampioen..[trots!] maar dat had je misschien al wel gehoord!
    Heel veel plezier nog meis!

    Liefs Faar

  • 03 Maart 2008 - 21:17

    Mutti:

    Lieve derde,
    Een ding is zeker ...... Het gaat niet vervelen om je aan de telefoon te hebben; het gaat niet vervelen om je verhalen te lezen; het gaat niet vervelen om je foto's en filmpjes te bekijken. Dus blijf doen wat in je opkomt. We houden van je. Liefs

  • 03 Maart 2008 - 21:43

    Roos:

    ha lieve meid.
    Toen jij dit berichtje op de site zette waren wij onderweg naar je lieve schat.Hebben even gezellig thee en koffie gedronken en jouw laatste bevindingen aangehoord. Alles verder ok hier heel veel liefs.
    En wat dat vervelen betreft we kijken rm of je er al weer wat bij gezet hebt dus vervelend saai oid is het echt niet .

    Kusjes en heel veel liefs van ons

  • 03 Maart 2008 - 22:32

    Opa Oma Verheij:

    hallo hallo,Lees ik daar [misschien verveeld het jullie ?]zolang oma als ze om 23 uur thuis komt en nog achter de computer kruipt om te kijken of onze lieve kleindochter nog een klein verhaaltje voor ons heeft,dan is er van vervelen nog geen sprake,en de kans dat het wel gaat vervelen is 0,,0.Dus als je even tijd hebt ga lekker zo door.We genieten heel veel van je avonturen.Maar nu gaan we toch echt naar ons bed, en wensen je nog heel veel mooie momenten

  • 04 Maart 2008 - 14:50

    Jos:

    hai meis,
    hoezo vervelen ? iedere keer kijk ik weer vol spanning uit naar je belevenissen, foto's en video's, eigenlijk om jaloers op te worden.Blijf hier dus vooral mee doorgaan hoor.
    pas goed op jullie zelf.
    baie vreugde en ons praat weer.
    groetjOs

  • 04 Maart 2008 - 18:01

    Luukske:

    Hey claris!!

    Lees dat je het nog steeds naar je zin hebt, goeie zaak!! Hoop dat dit ook voor nienke geld (ik heb haar space niet helaas, dus doe haar de groeten als je wil) Heb gister een programma gezien wat ook in Zuid-Afrika was opgenomen, echt mooi.. Ik zet hem op mijn lijstje voor de wereldreis haha ;)

    Geniet lekker verder daar !!

    Groetjes en een kus luuk

  • 05 Maart 2008 - 09:39

    Bep :

    Neeltje.. daar ben ik weer, lang weggeweest haha, ik dacht laat ik maar weer eens een kijkje nemen hoe het er met jou allemaal aan toe gaat en zo te zien erg goed :D.. leuk om al je verhalen te lezen en die avonturen die je meemaakt! Heel veel plezier nog
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 100904

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: