Krabbeltje - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Krabbeltje - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Krabbeltje

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

05 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Ha lieve mensen,
Dat werkt nog eens opbeurend, dat iedereen uitkijkt naar mijn berichtjes enzo. Dat motiveert!!
Heb van oma ook foto ruimte gekregen en van mn vriendje wat videoruimte. Superleuk allemaal!!

Heb de foto's van de night safari er ook even opgezet, met een filmpje van Impala's. Was echt mooi om te zien welke gekke sprongen ze allemaal maakten..

Heb hier nog wat foto's bij gedaan met weer een update van mn prikbord. Had alleen een probleem, want niet alles paste er meer op. Heb dus mn foto's op de deur gehangen en al mn kaarten zo dicht mogelijk bij elkaar gehangen. Ik denk dat hij verder nog wel vol komt te hangen, maar dan ga ik gewoon verder op mn muur!! Vind het echt leuk om kaartjes te ontvangen, dus ga vooral door!!

De planning voor dit weekend is ook een beetje gemaakt al. Zaterdag willen Nienke en ik naar Tzaneen en zondag lekker het park in. Dus wordt weer autootje huren. De Datsun is namelijk ook nog niet gemaakt, maar daar durven we ook geen grote stukken meer mee te rijden.

Woensdag ben ik jarig en wil ik een kleine braai voor de Nederlanders en wat directe collega's geven. Dus vier het wel een klein beetje. Dan mag ik ook mn kaart openmaken, alhoewel ik al een veroeden heb van wie datie is..
En ik hoop mn pakketje van thuis te hebben, maar dat kan ook nog ietsies langer duren natuurlijk!!

Owja die foto van ons allemaal is op het afscheid van Yda. Nederlandse vrouw die een jaar op Sefapane heeft gewerkt.

Lieve mensen, blijf reageren, dan blijf ik schrijven en foto's en filmpjes erop zetten.

• 05 Maart 2008 - 15:26

Lars:

hoi Schoonzusje ook van mij even een krabbel. heel veel liefs en kijk uit voor de wilde dieren. laatst zat k discovery te kijken en daar was een programma waar ze op krokodillen jaagde die mensen opaten toen moes k glijk aan jou denken. Mar gelukkig is alles nog goed.

Groetjes je Zwager Lars. Laterzzzz

• 05 Maart 2008 - 21:03

De Kooters:

He leuke meid. Wij genieten van je verhalen en kijken er na uit of je weer wat geschreven hebt.Je ziet wel heel veel. Ja nog 7 nachtjes en dan ben je echt volwassen! Wij hopen nog veel te lezen en foto"s te bekijken. Alles gaat hier zo'n gangentje we beleven niet zo veel als jij. Groetjes van ons alle .DAg. Groetjes oom Wim en tante Ellie.

• 05 Maart 2008 - 23:12

Opa Oma Verheij:

daar ben je weer met nieuwe belevenissen op de foto lijkt hij niet zo groot maar als je ziet hoeveel lengte hij van het wegdek nodig heeft,dan is het een flinke knaap [of meisje?]Hebben ze die kruiper al gevangen die in de lodge rond kroop?en met een lekker kippetje gelokt moest worden,Je laatste foto,s en video bekeken Allemaal prachtig en een wonder dat het kan, geniet verder van alle indrukken die je opdoet,doe ook Nienke de groeten van ons en we hopen dat ze het net zo naar haar zin heeft als jij. groetjes van ons doeiiiiiii

• 05 Maart 2008 - 23:14

Oma:

de slang zijn lengte dus

• 06 Maart 2008 - 07:58

Claricia:

De slang is gevangen hoor oma!! Gelukkig!! Hij was 3,5 meter!!

Ps: nog post gehad?
    Pps: kwart over 12 snachts?

• 06 Maart 2008 - 09:58

Opa Oma Verheij:

opa en oma alweer,maar ja,als je zo,n leuke kaart van je kleindochter krijgt moet je toch eventjes heel hartelijk bedanken [bij deze dus]heel lief wel een stoere foto he.Moet je hier maar niet proberen,zit je in no time in de nor.Die zons ondergang op je foto mag je wat mij betreft gerust meebrengen hoor,wat een schitterende foto en in het echt is dat altijd nog veel mooier Ga nu aan mijn eten beginnen doeiiiiiii