Bushbraaitje - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Bushbraaitje - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Bushbraaitje

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

29 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Dinsdag ging ik op bushbraai met Delano, Monique en een kok. Maandag hadden Nienke en Marije ook al een heleboel olifanten gezien, dus de kans was groot dat die er nu nog steeds zaten. En ja hoor, toen we net aankwamen liep er eentje echt op 5 meter afstand langs. Was erg mooi en spannend om te zien, maar hij had ons niet echt opgemerkt.

Verder verliep de bushbraai erg goed en na een lange dag werk (om 8 uur al begonnen en om 22 uur klaar) lekker naar bed. Ik moet natuurlijk wel lekker wat uurtje maken, zodat ik vrij kan zijn als mijn lieve mama en mijn lieve oudste zus langs komen. Heb er echt zin in.

Owja, heb ook nog even een update van mn prikbord. Hoop vrijdag (vandaag?) mn pakketje binnen te krijgen, mag wel weer een keer he!!
Pakketje is inmiddels binnen, net als 6!! kaarjes.
Ome Leen en tantje Jennie bedankt
Opa en oma Saarloos bedankt
Clara en Kees bedankt
Tante Ellie en ome wim bedankt
Heerlijckheden bedankt!!
En anoniempje bedankt alvast voor mn verjaardagskaart die ik dan pas open mag maken
Uiteraard mams en zusters bedankt voor t pakketje.

Heel dikke kus van mij

• 29 Februari 2008 - 18:19

Kees En Clara:

Hoy meiske, net al je verhalen gelezen en foto's bekeken. Het wordt misschien eentonig maar ongelooflijk wat jij allemaal ziet en meemaakt. Geniet er van tis echt geweldig. Hier weinig spannends, tis weekend en na een week droog weer ging het vanmiddag natuurlijk regenen. Als het goed is morgenmiddag weer droog. Afwachten dus maar. Fijn weekend en tot gauw.
    Veel liefs,
    TC

• 29 Februari 2008 - 19:47

Dik & Esther:

Hé achternichtje,

Nou das weer een prachtig verhaal hoor. Fijn dat je ons gelijk wat info bij brengt. Lijkt me echt spannend zo in zo'n "tent". Puur natuur. Maar blijf op je hoede he, 't is wel gevaarlijker dan hier in de Biesbosch.

Groetjes Dik en Esther.

• 29 Februari 2008 - 21:12

Nel Van Der Straaten:

Hoi Claricia,

Net weer ff je verhalen zitten lezen...wowwww wat geweldig allemaal.

Lijkt me trouwens best eng hoor daar in een tent te moeten slapen...

Heel fijn weekend.

Groetjes Nel

• 02 Maart 2008 - 15:15

Suzanne:

Haay Claricia!

Wat een gaaf verhaal zeg!
    Ik heb je waabenjij.nu site gekregen van meneer Fokke van school. Ik zit ook op het Cingel College. Zit nu in het derde jaar.

Vorig jaar heb ik een studiebeurs gewonnen van € 2000
    Met die beurs mag ik iets doen voor mijn opleiding, facilitaire dienst.
    Inmiddels ben ik aan het kijken voor een afstudeerstage in Curacoa.
    Ik heb wat vraagjes over je stage in Afrika. Als je wilt, zou je dan deze willen beantwoorden?

Deze stage die je loopt, is dat je eind stage?
    Wat doen jullie zoal op stage?
    Hoe ligt het niveau van het bedrijf, vergeleken met Nederlandse bedrijven?
    Als jullie hier klaar zijn, is je opleiding dan afgerond?
    Welke vorm van begeleiding bied school jullie?

Groetjes Suzanne Groenendijk