alweer/nog maar een maand weg - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu alweer/nog maar een maand weg - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

alweer/nog maar een maand weg

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

21 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Ha lieve mensen,
Even een snelle krabbel vanaf Nienke dr laptop. Heb niet heel veel te vertellen, want ik doe gewoon niet heel boeiend werk.
Morgen laatste dagje en dan lekker weekend. 's Avonds gaan we bij Karlijn en Roy pizza eten en daarna is het afscheidsfeestje van Yda. Zaterdag met Mo, Delano en Nienke weer naar Hoedspruid, de foto's komen maandag denk ik.
Zondag wil ik eigelijk een dagje helemaal niets doen, eens kijken wat daar van komt!!

Hoop trouwens dat ik morgen mn pakketje binnen heb, je hoort t wel..

Liefs Claricia
ps TC tnx voor de kaart, erg leuk!!

• 22 Februari 2008 - 03:51

Roos:

Heel eventjes rust, even kijken of er nog wat te lezen is en jawel "een even gauw berichtje". Je hebt wel echt vrije weekenden he? Is daar in het weekend niets te doen aan werk? Is natuurlijk wel leuk om uitstapjes te doen. en zondag niks doen?? uitslapen? en dan goed lang dan is de dag al om. Wat gaat het allemaal toch snel he? Voor je het weet loop je weer in dit kikkerlandje rond. De patienten roepen weer groetjes en veel plezier zondag (met niks doen)

• 22 Februari 2008 - 12:14

Opa Oma Veheij:

Hallo Clarica hier zijn we weer even,, de warme hap hebben we net op,straks even een dutje doen, heerlijk he:en daarna naar de verjaardag van Oom Wijnand,dan is de dag alweer een eind om Je vindt je werk niet zo boeiend,je kan je energie misschien niet kwijt? Maar als het dan maar nuttig is,dan word het weer boeiend om het zo goed mogelijk te doen. Leuk kringetje om in rond te draaien, vind je niet? We zien weer naar je volgende verhaaltjes uit en wensen je het allerbeste, toe ook voor Nienke Doeiiiiiiii

• 22 Februari 2008 - 15:23

Kees & Clara:

Zo ook hier is het gelukkig weekend. Heb ook niet veel te vertellen. Rustig weekje gehad en de rest komt weer in onze "weekkrabbel" Doe rustig aan het weekend en we horen gauw weer van je.
    Veel liefs,
    TC

• 22 Februari 2008 - 20:53

Marian Van Dijk:

Zit met m'n glaasje wijn achter de pc te genieten van m'n buurmeisje en haar omgeving . Wat heb je het leuk daar , prachtige natuur .Wat een luxe huisje !
    Ga zeker vaker kijken , leuk hoor . Geniet ervan meid .

Groetjes , Marian .