Grote zus jarig - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Grote zus jarig - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Grote zus jarig

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

26 Januari 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Klein grapje van je zusje

  • 26 Januari 2008 - 16:30

    Tante Ellie:

    Ja van Harte Gefeliciteerd met je grote zus. Ze is nu 26 jaartjes oud he????? Het is bij jou wel mooi en de temparatuur ook. Is het ook zo benauwd als in Nederland? Groetjes van je oud tante.dag

  • 26 Januari 2008 - 16:52

    Opa En Oma Verheij:

    Gefeliciteerd met Claudia en gisteren met Jacob die ook ergens op de aardbol rond dobbert Ben net even bij je op bezoek geweest Aardig optrekje heb je daar zeg Volgens mij heb je daar een hele bungelow ter beschikking Links in mijn scherm zie ik Nienke,Jou,Zebra,s Olifanten en zelfs een krokodil langst schuiven.Helemaal te gek.Pas op dat je je benen er aan houdt heel veel goeds voor jullie Doeiiii

  • 26 Januari 2008 - 22:21

    Dirk:

    Oeps, ehh, owja.
    /me kijkt nog even in zijn agenda.
    Yep, wel opgeschreven, maar nog niet gebeld.
    ? ehh, waarom krijg ik jou voicemail als ik claudia bel?
    Ik zal wel weer een verkeerd nummer hebben.

    Claudia, bij deze nog van harte gefeliciteerd.
    En Claricia met je zus natuurlijk.

    Enne, wel leuk om de wildlife foto's te zien.
    Echt gaaf.
    Laterzzz

  • 26 Januari 2008 - 22:55

    Mutti:

    Hey lieve schat, leuk dat we je even hebben gesproken bij Claudia. We zijn nu net terug en gaan een dutje doen. Het was er erg gezellig en ze was blij met haar cadeau's. Een nieuwe mixer en een kleine uitbreiding op haar servies. Verder geen nieuws te melden na je telefoontje. Welterusten en liefs mutti

  • 26 Januari 2008 - 23:16

    Gea:

    Hey sis, jij ook gefeli met je grote zus en gister met mijn schatje. Echt super om allemaal te zien wat je doen en hoe het er daar uitziet. Jouw schatje heb ik dit weekend mijn auto gegeven dus ik ben heerlijk aan het touren gegaan. Lieverd ik hoor je snel. Dikke kusssss je motorrijdende sis

  • 27 Januari 2008 - 15:25

    Dik & Esther:

    Allemaal gefeliciteerd met Claudia, en Claudia jij zelf natuurlijk ook, proficiat! Wat maak je toch veel mee Claricia! Echt gaaf. Laat het niet als een film aan je voorbij trekken hoor. Geniet elke minuut en sla het op op je harde schijf. (dubbel bedoel) Prachtige foto's, ga zo door. Morgen begin je met je echte werk geloof ik he? Suc6,

    Liefs Dik & Esther

    PS: Wat heb je toch geweldige sponsoren!

  • 27 Januari 2008 - 17:01

    Kees & Clara:

    Zo meiden het echte stagelopen gaat dan morgen beginnen. Heb gister tijdens je telefoongesprekje begrepen dat de eerste weken nog wat snuffelen wordt en dan kom je op je vaste plek. Leuk om gister het enthousiasme in je stem te horen toen ik je aan de telefoon had. Jullie hebben het daar echt leuk getroffen. Geniet van alle moois en tot gauw !

    Veel liefs,
    C&C

    ps geweldig om met de video'tjes je stem te kunnen horen. Echt gaaf!

  • 28 Januari 2008 - 16:43

    Bernard:

    Wat leuk dat je naast de geweldige dingen ook de 'gewone'dingen deelt!
    Ik heb je nog niet zo lang meegemaakt .. maar het leest allemaal zo ik je heb gezien en gehoord
    heb het goed daar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 100888

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: