19 juni - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu 19 juni - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

19 juni

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

19 Juni 2008 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Haaai,
Weer druk dagje geweest voor ons. Hebben echt weer superleuke dingen gedaan, maar nog even geen foto's. Ze hadden niet heel veel gig, maar dat maakt niet uit. De kamer is echt prachtig en het bed supergroot!!

Zijn naar een wildranch geweest. Ze hadden daar alle bijna uitgestorven dieren. Zowel van Afrika als van Azie. Supermooi!! Witte leeuwen, witte tijgers, cheeta's en jaguars! Ook hadden ze er krokodillen en daar heb ik tussen gezwommen. In een kooi en dan hups onder water. Was echt heel grappig om te doen.

Wat ook erg grappig was, was dat Nienke en Tommy gewoon precies tegelijk dezelfde tour deden. Dus ik samen met Nienke in dat kooitje!! Foto's volgen!!

Ook zijn we nog naar de cango caves geweest, erg mooi ook allemaal. Sommige stalagmieten/stalactieten waren miljoenen jaren oud. Wederom de foto's volgen!!

We zijn nu erg hongerig, dus gaan hapje eten. Morgen struisvogelfarm bezoeken..

Leuk leuk leuk

Veel liefs van ons

• 19 Juni 2008 - 17:58

Jos:

ha die afrikagangers, ik lees het al, ook deze dag is weer super,geniet er maar van hoor en pas goed op julliezelf tussen al die krokodillen. baie vreugd en ons praat weer. groet(schoon)pap