The week after - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu The week after - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

The week after

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

23 April 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

He lieve mensen,

Bedankt voor al die lieve berichtjes, maar ik kom er gelukkig wel hoorheen hoor. Zuid Afrika blijft boeiend en deze week zit al weer vol met spannende en leuke plannen.

Zondag, maandag en gister gewerkt, beetje gezwommen, prison break gekeken, lekker gegeten, stroomuitval gehad (zowel de 'gewone' stroomuitval als door de bliksem), geslapen, geboonanzad etc etc. Vandaag ga ik voor het eerst een shift meedraaien in de receptie. Er komen wat drukke dagen aan en het leek Karlijn verstandig om altijd een back up te hebben. Ik vind het ook niet heel erg, zo leer ik weer wat van een andere afdeling! (Heb net zelfs mn eerste check in gedaan, dit berichtje ben ik al vanaf vanochtend half 9 aan het typen)

Vanavond gaan we met Neelke, Karlijn en de vrouwelijke trainees een hapje eten bij de Italiaan. Lekker damesavondje dus!

Morgen heb ik een dag vrij en ga samen met Nienke een microlightflight doen. Je zit dan in een soort van dubbele stoel met een propellor erboven en je vliegt dan boven het krugerpark. Hoop dat we wat moois zien zo vanuit de lucht. Neelke had al aangeboden dat ik haar camera mag gebruiken, dus als het goed is heb ik ook nog wat fotos!! Daarna willen we nog het park in, dus ook dan hopen op veel wild.

Vrijdag en zaterdag weer een dagje werken en lekker relaxen, misschien nog een dag in de receptie.
En zondag weer een dagje vrij. Marije en ik wilden gaan quadrijden, maar moeten nog heel even kijken of we een huurauto kunnen regelen.

Dan zit er al weer een week op en maandag komen de moeder en de tante van Nienke..
Ik hoop zsm met foto's te komen!

Heel dikke kus

  • 23 April 2008 - 10:58

    Roos:

    Tjonge wat een flitsende achtergrond.Of is dat de schuld van de website kan nl ook de foto's niet laden.
    Maar fijn dat je het werk ook nog wel leuk vindt. Het lijkt me toch wel een vakantie van een paar maanden. Gezellig voor Nienke dat er bezoek komt en voor jou natuurlijk ook weer afleiding. Tel je de nachtjes al voor je volgende bezoek komt?
    Ik ga nu snel Jos weer helpen met leggen van het laminaat op zolder. Veel liefs kusjes en tot gauw.

  • 23 April 2008 - 11:21

    Claricia:

    Ja ik had t in mn vorige berichtje ook al gezet, maar de site doet idd beetje raar.
    Vandaar mn andere achtergrond en ikzelf kan ook geen foto's laden.

    Liefs en veel succes met het laminaat. Na 27 getrouwd te zijn gaat dat vast heeeel erg goed

  • 23 April 2008 - 17:32

    Opa Oma Verheij:

    Daar ben je weer helemaal met verhalen en plannen,en zelfs een creme achtergrond,die heeft Nienke altijd al gehad,verander je dat zelf of doen ze dat zomaar staat wel leuk hoor, mooi zacht kleurtje Maar als ik het goed lees ga je met stoel en propeller de lucht in om het park van bovenaf te bekijken wel een moeilijk woord hoor voor een stoel,is dat soms ook een woord voor het scrabble spel,dat [quad] lijkt me eigenlijk wel iets voor dat spel. Maar het betekend vierkant,dus jullie gaan vierkante rondjes rijden.We horen nog wel van je hoe leuk het is geweest.Heb inmiddels het antwoord al op de creme achtergrond,niets aan te doen dus.we horen je wel weer een keer op de site heel veel liefs van Opa en Oma Doeiiiiiii

  • 23 April 2008 - 19:59

    Ome Gerrit:

    Van die vliegende stoel moet je proberen een foto te maken Claricia, ik ben nieuwsgierig hoe dat er uit ziet, lijkt me best spannend. Paracut gereed houden, je weet maar nooit. Het lijkt wel of het een vakantie tochtje is voor jouw, met al die leuke momenten. En dat je beschermt wordt door een leeuw, dat is ook wel aardig. Wij komen net terug uit Goinchem hebben met het koor gezongen in een bejaardehuis en dat geeft altijd een
    dankbaar gevoel.Verder hebben we het samen gewoon druk met allerlei klusjes, een ritme hebben we nog niet. Maar we genieten van elke dag.... Hartelijke groeten van ome Gerrit en tante Rika.

  • 25 April 2008 - 19:25

    Jos:

    hai meis, na 27 jr. gaat het inderdaad wel
    aardig goed. het is nu gewoonweg een plaatje. die vliegende stoel is echt iets voor hier met al die file's. geniet er maar van. pas goed op je zelf. baie vreugd en ons praat weer. groetjOs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 101030

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: