Home sweet home - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

03 April 2014 | Nederland, Tilburg

Dan toch nog een aller aller aller laatste berichtje over hoe onze reis verlopen is.

Het grapje op het vliegveld in Sydney duurde eigenlijk korter dan gedacht. Zeker omdat ik lekker op de grond ben gaan liggen voor een dutje. Mn heup was wel wat gevoelig nadien, maar het was 3 uur. Ingecheckt en door de douane, rondje over t vliegveld gelopen, hamburgertje op en toen konden we het vliegtuig al in. Het was deze keer weer een Airbus380, wat betekende dat we redelijk wat ruimte hadden.
In het vliegtuig hebben we af en toe wat geslapen, films gekeken en wat gegeten. We hadden maar anderhalf overstaptijd en het vliegveld van Dubai is redelijk groot. Toen we bij de gate waren konden we gelijk al boarden en hoefden we nog maar 6 uur. Deze vlucht waren we allebei wat rustelozer en konden we ons plekje niet vinden. Toch gingen ook deze 6 uur voorbij en konden we onze moeders en Lars (plus mijn nieuwe schoonzus) in onze armen sluiten.

Dat is namelijk de reden dat ik nog een stukje plaats. Niet om jullie te laten weten dat we onze 24uur durende reis overleefd hebben, maar meer om af te sluiten met de verrassing die onze familie had bedacht. Toen Wilbert en ik eindelijk onze bagage hadden en net voordat ik mama in de armen wilde vliegen kwamen al onze zusjes, Leo, opa en oma, TC en OK achter de pilaren vandaan. Met spandoek, camera’s in de aanslag. Wat ontzettend gaaf en leuk om iedereen te zien zeg. En als klap op de vuurpijl waren ze ook met z’n allen in een busje gekomen, zodat we lekker met elkaar konden kletsen en allerlei Hollandse hapjes met elkaar konden eten.

Nogmaals aan alle lieverds die dit geregeld hebben; ontzettend bedankt, we hebben zooo genoten van deze verrassing, van iedere minuut in de bus en iedere knuffel die we hebben gekregen gisterenavond. Wat fijn dat we zo veel lieve mensen om ons heen hebben!

En voor alle anderen, tot snel!!!!

• 03 April 2014 - 19:26

Welkom huis.

D&S

• 03 April 2014 - 20:49

Tante Ellie:

Fijn dat jullie weer in Nederland zijn. WELKOM THUIS!!!!!! Groetjes oom Wim en tante Ellie

• 03 April 2014 - 22:32

Renee:

welcome home!!!!!

• 04 April 2014 - 18:35

Oma Verheij:

Een eind aan de reis en aan jullie verslagen. We zullen ze missen, en op de valreep nog een paar leuke foto's op het vliegveld in Dusseldorf. Nu weer verder met het gewone leven in Tilburg. Succes in alles toegewenst
    Liefs van Opa en Oma

• 04 April 2014 - 18:35