Even helemaal niks.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Even helemaal niks.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Even helemaal niks..

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

22 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Na 3 dagen aan de bak, zowel theoretisch als in de praktijk, hadden wij wel weer een vrij dagje verdiend. Suus moest nu echt echt echt wat aan haar scriptie doen, dus donderdagavond lekker op de veranda een drankje gedaan en niet meer de stad in.

Vrijdag lekker uitgeslapen (behalve Suus, die was half 6 wakker om aan de slag te gaan) en toen lekker naar het strand; 'Cas Abou' geweest. Weer eens een fantastisch strand, met erg mooi blauw water. Dit is echt een mooi zandstrand, zonder steentjes etc. Omdat de zon niet vol scheen en ik qua kleur toch een beetje achterliep dacht ik dat ik wel in de volle zon kon. Dit was niet echt een goed plan, want toen we een half uur in de hitte op ons eten en drinken moesten wachten, werd ik niet helemaal lekker. Na een EHBO behandeling van Suus, Marloes en Marieke zijn we naar huis gegaan om ons klaar te maken voor een heerlijk avondje uit!

Eerst spare-ribs eten bij het Wilhelminapleintje met een Ben&Jerry's ijsje na, daarna naar Cabana waar er live muziek was. Na een paar liedjes begon de (Antilliaanse) band een nr van Gerard Joling te zingen, wat al erg grappig klonk. Maar wat bleek, Gerard kwam er zelf ook nog eentje zingen, die was gewoon op het eiland!! Een leuke afsluiting en tijd om naar de volgende tent te gaan, Bermuda! Hier draaien ze wat stevigere muziek, erg leuk!! De foto's spreken volgens mij weer voor zich..

Zoals jullie lezen een heerlijk relaxed en gezellig dagje. Op naar de volgende dag, met dolfijnen!!!