en dat is 2.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu en dat is 2.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

en dat is 2..

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

21 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag duikdag 2.

Net zo veel theorie, iets minder oefeningen en een lekker lange duik!
Dus mocht het zijn dat ik geen lucht meer heb, mn vest verlies, mn masker kwijt raak, mn lood afvalt, mn vest niet opblaast oid. Dan weet ik wat ik moet doen :D

Alle theorie tot nu toe ook weer gehaald, dus gaat de goede kant op! Morgen gaan we waarschijnlijk naar Porto Marie, waar we al eerder geweest zijn. Nu om dus lekker te gaan duiken..

Verder eig niet veel te vertellen, morgen huren we een onderwatercamera, zodat ik wat meer onderwaterfoto's kan laten zien! Want het is zoooo gaaf!!!!

Nu even douchen en straks een hapje eten in de stad, daarna nog 1 hoofdstuk leren en miss nog even live muziek luisteren bij Cabana..

Wat een leven he..

Genieten jullie daar ook lekker van het zonnetje?

Liefs

ps. Jullie moeten het weerbericht op waarbenjij niet geloven. Want het is echt niet bewolkt.. Dat jullie t ff weten!

• 21 April 2011 - 06:41

Clau:

Ow, ik dacht eventjes dat ik je jaloers kon maken met een strak blauwe lucht, maar die heb jij dus ook.
    Geniet van je duik vandaag en hopelijk aan 't einde van de dag je diploma?

Zucht... dan gaan we hier maar weer aan 't werk, je hebt werkpaarden...

• 21 April 2011 - 16:03

Opa En Oma Verheij:

We lezen het al, je kan daar van alles veliezen en wat al niet meer.Dat is hier niet nodig hoor je trekt je badpak aan en neemt een frisse duik. maar daar zit het hem nou juist in, die frisse duik want het water is nog niet echt op temperatuur. dus maar even wachten. Gaan jullie daar maar lekker duiken en geniet er van.
    Groetjessss

• 21 April 2011 - 16:04

Kees & Clara:

He meiske, heb net al je verhalen gelezen en het lijkt me daar prachtig. Ik was er nog niet eerder aan toe gekomen, want ja ook hier mooi weer zoals je hebt begrepen en dan moet er hier en daar wat geboend worden. (balkon; bootje etc) maar alles is blinkie blink dus kunnen we het weekend gaan varen. Nog een fijne week en we kijken uit naar je verhalen.
    Liefs
    TC