Chilla op de Antilla - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Chilla op de Antilla - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Chilla op de Antilla

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

18 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Jullie dachten zeker dat ik nu al verzaak in het posten van berichtjes, maar het is nog steeds zondag hier, dus ben kaai op tijd.

Ik zal beginnen met gisteren. Zoals ik in mijn vorige berichtje al zei, zijn Marieke en ik verhuisd naar een andere kamer. Op deze kamer staan 2 bedden, waarvan 1 echt enorm is doorgezakt. Nu ben ik qua matras ook echt niet verwend, maar wat heb ik slecht geslapen. Later bedacht ik me dat ik enorm veel (malibu)cola op heb, daar zit meer caffeine in dan dat ik gewend ben. Was dus een beetje een combinatie van beide.

Omdat het in het huis niet te doen is overdag, zijn we lekker op tijd naar het strand gegaan. Ditmaal naar Porto Marie. Echt een supermooi strand!! Ik hoop dat we daar nog een keer heengaan, want ik was mn camera vergeten.

Na dit stranddagje zijn we boodschappen gaan doe bij de Albert Heijn en toen naar huis. Lekker gekookt voor onszelf en toen.... Lekker verkleden voor goud en fout!!

Na een verkleedpartij van een paar uur, waren we er uit. Het kon gewoon niet fouter! Het was echt een gezellige avond (misschien iets te gezellig). Vannacht heb ik in ieder geval heerlijk geslapen op een ander matras, dus dat was erg fijn wakker worden.

Met een stevig ontbijt achter de kiezen zijn we met zn vieren naar het zwembad Saint Tropez gegaan, dit zwembad lijkt net over te gaan in de oceaan en het uitzicht is dus ook geweldig. Heerlijk onder een parasolletje gelegen en gezwommen, boekje erbij en af en toe een klein dutje.

Hierna zijn we naar het happy hour op Mambo en het uur daarna naar het happy hour van Wet & Wild (slechte namen voor strandtentjes he..)
Deze drankjes vielen best zwaar, dus we hebben de avond thuis afgesloten. Lekker stokbroodje met kaasjes en zalm, watertje erbij en nu dus op tijd naar bed!

Zoals jullie lezen is het echt chillen op de Antillen. De week gaat beginnen en dan willen we iets meer ondernemen dan op het strand liggen en op stap. Ik houd jullie op de hoogte!!

Liefs en weltruste (of goedemorgen en werkse voor alle Nederlanders ;))




  • 18 April 2011 - 08:06

    Jan Fokke:

    ha, schoonheid. wat vreselijk dat jullie daar zo moeten afzien, ik heb echt medelijden met jullie. Als ik jou was ging ik de volgende keer weer gewoon naar Breskens. Sterkte met het "Afzien" leuk weer eens iets van jou te horen/lezen. Groet van ons, de harde werkers van het Cingel College en graag tot ziens Kuzz Jan

  • 18 April 2011 - 10:33

    Clau:

    Zeg, waar blijven die foto's?

  • 18 April 2011 - 20:02

    Opa En Oma:

    Hallo vakantie gangers in ver weg.We hebben hier geen zee en strand in de buurt. Maar wel Rivier en Zon [morgen 23 *] en zelfs Zand op de raamkozijnen,wat wil je nog meer.Maar genieten jullie nog maar even op de Antillen, heel veel groetjes ook aan de anderen van Opa en Oma Verheij

  • 20 April 2011 - 04:03

    Tante Ellie:

    Hallo groete nicht.
    Wat leuk dat je met het duiken bezig ben. Het lijk me wel wat. Geniet van het mooie weer maar dat hebben we hier ook. Groetjes van oom Wim en mij.
    Ik geniet weer volop van je verhalen, ga zo door dan beleven wij ook nog eens wat. tot schrijfs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

24 April 2011

St Christoffel

23 April 2011

Dolphin Academy

22 April 2011

Even helemaal niks..

22 April 2011

Open water PADI!

21 April 2011

en dat is 2..
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 100803

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: