Ken je die van die 2 die walvissen gingen spotten? - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Ken je die van die 2 die walvissen gingen spotten? - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Ken je die van die 2 die walvissen gingen spotten?

Door: Wilbert

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

18 Juni 2008 | Zuid-Afrika, Knysna

...Die gingen niet!

Nadat we gisterenavond met Hannes, de nachtmanager van ons hostel, naar het Nederlands Elftal hadden gekeken gingen we naar bed. Vanochtend zouden we immers de open zee op gaan om daar naar walvissen te zoeken. De berichtgeving was gunstig, zo'n vijf walvissen waren de laatste dagen regelmatig gespot in de omgeving.

Onderweg naar ons ontbijt (bij de Italiaan, echt heerlijk!!) toch maar even gechecked hoe laat de tochten uitgingen. Ging er geen een in verband met de weersomstandigheden op zee.

Dus toen moesten we overhaast een ander dagprogramma gaan samenstellen. En dat is gelukt!

Na het ontbijt zijn we richting een park gereden waar ze een aantal tamme katachtigen hadden. Zo hebben we drie weken oude cheetah's gezien en hun 14 maanden oudere oom en tante even over de bol geaaid. Voor beeldvorming, zie de foto's.

Daarna zijn we naar een 'Elephant Sanctuary' geweest en hebben daar een wandelingetje gemaakt met drie olifanten en ze van heel, heel dichtbij bekeken. Ook hier zijn foto's van bijgevoegd. Daarnaast hebben we een dvd'tje van de wandeling en een originele footprint van een olifant.

Have fun watching de pictures en tot het volgende verhaaltje.

Groet,

C&W

• 18 Juni 2008 - 20:48

Jos:

hai afrikagangers, zonde van die walvissen maar wie weet, met een olifant lopen is toch anders dan even je hond uitlaten, baie vreugd en ons praat weer, pas goed op jullie zelf, groet(schoon)pap

• 18 Juni 2008 - 20:54

Dirk:

Hoiiii
    Ik hoop dat je die walvissen nog ff een andere keer in kan plannen als het wat beter weer is op zee.
    Tis hier atm een beetje #$%@&* weer.

Groetjes, Dirk @Seafox2

• 19 Juni 2008 - 10:11

Claud :

Hoi schatten!

Wat geweldig daar! En mooie foto's! Blij als ik jullie weer zie!

Dikke kus,

Claud