zondag 15 juni 2008 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu zondag 15 juni 2008 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

zondag 15 juni 2008

Door: Wilbert

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

15 Juni 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Zo, even een korte krabbel. We zijn aangekomen in Port Elisabeth. Super mooi strand hier en natuurlijk de Indische Oceaan. Foto's volgen nog.

De spierpijn van onze bergwandeling begint Claries echt een beetje op te breken. Maar het uitzicht was het nog steeds meer dan waard.

We zijn vanmiddag even naar het PE museum geweest en hebben daar ook gelijk een dolfijnenshow bijgewoond. Dat was best mooi om te zien. Die dieren zijn zo getraind!!

Morgen gaan we richting een nieuw National Park om daar onze big 5 uit te breiden met walvissen en witte haaien (big 7 dus, en ik moet het luipaard ook nog steeds..) en daarna vertrekken we richting St. Jeffreys Bay om even lekker op het strand te gaan chillen.

Groetjes W&C

hai afrikagangers, begrepen dat claries haar spullen terug heeft? dat is top
    groet(schoon)pap

• 16 Juni 2008 - 09:04

Marja:

Dus jullie zijn daar lekker aan het genieten Wilbert en Claricia. Veel plezier samen, ik lees mee.