JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

14 Juni 2008 | Zuid-Afrika, Oost-Londen

Beste Dames

Het loopt bijna op zijn einde jammer of niet ? heb jullie fax ontvangen en overleg gehad met examen bureau uren en beoordeling ingeleverd is voldoende.

De diploma uitreiking is op woensdag 2 juni om 19.30 uur.

Nog een fijne vakantie daar en een goede terugvlucht.

Met vakvriendelijke groet

L Gelens

• 14 Juni 2008 - 17:09

Roos :

PROFICIAT!!!! xxxxxxxxx

• 14 Juni 2008 - 21:20

Farah En Maarten:

He vakantiegangers!! Allereerst gefeliciteerd claries (en nienke, als ze dit leest)!!

Wat een verhalen en foto´s weer!! Stoer ook die wandeling..ik weet niet of ik dat volgehouden had ;)

Hadden jullie overigens ons mailtje over de housewarming al gehad? Jullie zijn dan al wel terug toch??

Geniet van alles!!

Liefs Faar en Maarten

• 14 Juni 2008 - 21:47

Jos:

ha afrikagangers, proficiat meis ook voor nienke, ik wilde de vlag eigenlijk binnen halen maar kan nu weer een poosje buiten blijven hangen. pas goed op julliezelf, baie vreugd en ons praat weer. groet(schoon)pap

• 15 Juni 2008 - 15:56

Kees & Clara:

Claries & Wilbert van harte gefelciteerd met jullie succesvolle stage's. Net alle verhalen gelezen echt toppie.Nu ff Google Aerth zoeken waar jullie zitten. Heel veel plezier.
    Liefs OK&TC

• 16 Juni 2008 - 20:09

Dik En Esther:

Gefeliciflapstaart!
    Nog een fijne vakantie enne wat ging je nou precies doen als je weer hier bent?
    Groetjes Dik en Esther.