Beter te laat dan nooit? - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Beter te laat dan nooit? - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Beter te laat dan nooit?

Door: Claudia/Joki/Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

18 April 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Halloo iedereen,

Morgen krijgen jullie een voltallige update, maar zal t nu even in het snel vertellen..

Woensdag morningwalk, geen prachtige foto's maar wel heerlijk gelopen. Smiddags gezwommen, Savonds gegeten bij de golfbaan.

Donderdagochtend hebben we een prive culture and village tour gehad. Daarna lekker het park in en een prachtige zonsondergang gezien en weer autopech gehad (lekke band). Delano vierde 's avonds zn verjaardag dus lekker met zn alle gegeten.

Vandaag lion walk gedaan op de Tschukudu lodge (ja deze keer wel aangekomen), smiddags weer gezwommen en nu worden we uit eten genomen door Nienke :D

Voor zover lieve mensen en jullie krijgen echt nog veel foto's te zien!!!

(K)

• 18 April 2008 - 16:24

Jos:

hai, kort maar krachtig. een voorspoedige thuisreis toegewenst voor joke en claudia. groetjOs

• 18 April 2008 - 17:04

[O]pa [Oma Verheij:

Jammer he dat het er weer bijna op zit,maar hier zijn we blij als jullie weer terug zijn.We wensen jullie in ieder geval een hele goede terugreis,en voor Claricia heel veel afleiding,en maar hard aan het werk en krijg je het weer vlug goed naar je zin,een onvergetelijke tijd voor jullie 3tjes

• 18 April 2008 - 17:26

[O]pa [O]ma:

vervolg van opa oma :mijn computer heeft last van kinder ziektes,hij ging boven in het scherm verder,dus dan maar zo, Opa is vandaag bij Gea en Jacob aan het verven,dus Oma moest zichzelf vermaken,is dus prima gelukt en ga straks bij Tante Nely koffie drinken en dan is de dag weer zo voorbij. Storingkje is zeker opgelost ergens in zijn interne geheugen.Want hij doet het nu goed Ga hem nu dus afsluiten en hopen dat hij morgen weer in een goed humeur is Groetjes vanuit Werkendam en nogmaals een hele goede reis en Claricia hou je haaks

• 18 April 2008 - 22:44

Jacob En Gea:

Hey lieve familie, hier even snel een berichtje van ons. We hebben vanaf vandaag pas internet dus vandaar ook het uitblijven van een reactie. Morgen zitten jullie alweer in het vliegtuig naar huis. De foto's zijn echt super en de verhalen weer heerlijk op z'n gravelands. Mis jullie wel hoor. Zeker omdat ik zo graag het huisje wil laten zien. Een hele dikke kus van ons allebei en tot snel!!! xxx