Soms zit het mee, maar vandaag.. - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Soms zit het mee, maar vandaag.. - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Soms zit het mee, maar vandaag..

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

30 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Goedemiddag allemaal,
Eindelijk kan ik gewoon goedemiddag zeggen om 12 uur (want nu is het bij jullie net zo laat)
Nienke en ik hadden onze hele zondag al volgepland, eerst zouden we met onze F&B manager gaan raften, helemaal super de super. Helaas ging dat niet door, want het zou met de lunch erg druk worden. Volgende keer dus!! Nienke kwam toen op het geweldige idee om te gaan tubingen. Dat is raften alleen dan alleen in een band. Maar toen we wilden reserveren, bleek dat op zondag gesloten.
Dan maar iets minder avontuurlijk, lekker gaan golfen bij Hans Merensky. Dat is een lodge met een golfbaan, die aan het krugerpark grenst. Wel spannend natuurlijk en erg mooi! Staan we vanochtend om half 8 (ja oma, ik was dus al wakker toen u een berichtje schreef)regent het!! En niet een miezerig buitje, nee gewoon kei en kei hard. Dus dat hebben we ook afgezegd..
Ik ga dus vandaag heel de dag nietsen, op zich niet verkeerd hoor, voor een keertje!!
Verder hebben we gisteravond spelletjes avond gehad bij Karlijn en Roy. Uiteindelijk waren we nog maar met zn 5en, maar het was erg gezellig. Eerst heb ik een nieuw spelletje geleerd: Bonanze, echt supergrappig!! Heb een filmpje gemaakt, die zal ik er zsm opzetten, je lacht je krom. Dit is nog erger dan Claudia en Ron die aan het kolonisten zijn!! hahah..
Daarna potje triviant en volgens mij had ik 2e of gedeelde 2e plaats.. Niet slecht he!
Nienke had bijna gewonnen, want als je eenmaal je eerste triviant hebt, ga je kei snel natuurijk. Maar de vraag ging over het spreekwoord. 2 handen op 1 buik. Of is het 4 handen op 1 buik..
Jullie mogen raden wat op he kaartje als antwoord stond, ben het er nog steeds niet mee eens..
Maar goed, morgen ga ik Marije ophalen van het vliegveld, maar ik hoop ook nog even filmpjes en foto's op mn site te zetten..
In ieder geval deze week :P

Dag lieve mensen!!

  • 30 Maart 2008 - 11:57

    Dirk Verheij:

    Heee Claricia
    Ik was ook weer eens ff thuis.
    Ben atm ook met je optie 4 bezig.
    Gewoon lekker ff niks doen.
    Dat tubingen gewoon ff voor een volgende keer afspreken.
    /me gaat nu ff filmpjes kijken.
    Veel plezier daarzo.

    Dirk

  • 30 Maart 2008 - 11:59

    Tante Ellie:

    Hallo Grote Nicht. Gelukkig regent het bij jou ook een keer. Wij kregen on ong. 9 uur een bui maar nu is het droog. Alles is hier goed, ik ga nu afsluiten want wij hebben een gezinsdag, dat houdt in alle kinders met aanhang komen en eten ze een hapje bij ons gezellig maar druk. Norma houdt vandaag haar verjaardag dus gaan we er straks naar toe, groetjes van oom Wim en tante Ellie

  • 30 Maart 2008 - 15:18

    Yorick:

    Dat bonanza is toch met die bonen? Want hebben wij hier ook nog liggen.
    Jammer dat het raften niet door is gegaan, want is echt cool lijkt me.
    Volgende keer beter,

    Veel plezier maar weer op deze niets-zondag.

    Yorick

  • 30 Maart 2008 - 16:02

    Claricia:

    Je zou maar toch even het park in zijn gegaan en de leeuwen op 5 meter afstand voorbij zien lopen..
    Nu ga ik echt snel foto's op mn site zetten!!!
    Dikke kus

  • 30 Maart 2008 - 18:05

    Opa Oma Verheij:

    Was al een heel verhaal aan het typen druk ik op de verkeerde toets[weet niet eens welke]en weg is alles.Weet in ieder geval wel dat het [2 handen op een buik is]in het spel wat jullie speelden en het betekent[ze zijn het altijd eens,handelen op de zelfde wijze. ]Nu mogen jullie het uitzoeken wie gelijk had.het staat in de DIKKE VAN DALE.dus ga er maar tegenaan,wie de grootste handen heeft? of de grootste buik.Ben je weer even zoet als het weer eens regent.Maar nu ga ik stoppen,en de koffiepot aan het werk zetten Heel veel goeds groetjes ook aan Nienke,ga straks haar site eens even doorlezen dan krijg ik een mix van jullie belevenissen. Doeiiiiiiiiii

  • 31 Maart 2008 - 15:27

    Jos:

    hai meis, wat een bonen zeg en we hebben al zoveel bonen in de familie. groet jOs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 100900

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: