Mijn liefste jongste zusje volwassen - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu Mijn liefste jongste zusje volwassen - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

Mijn liefste jongste zusje volwassen

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

25 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Natuurlijk ook voor mn jongste zusje een krabbeltje op mn site. Zag dat de felicitaties al binnen stromen, maar beter te laat dan nooit.

Natuurlijk verwacht mijn lieve zusje ook een leuk filmpje, maar dat doe ik om 2 redenen niet.

1. Mijn filmpje gaat in het niets vallen bij het prachtige filmpje dat Colinda had gemaakt. Echt super de super was dat lieve zus, kijk er nog heel vaak naar!!
2. Ik heb een enorme puist op mn kin!

Natuurlijk heb ik wel iets speciaals voor dr.
Dit gedichtje had ik gezien en beschreef hoe ik het een beetje voelde.
Ik vind het zo bizar dat jij nu al 18 ben en ik hier gewoon 9000 km verderop zit. Bij Claudia was dat besef er volgens mij nog niet helemaal..

Wishes for a happy birthday
brings more than words can say
Love that holds you close in thought
and close in heart each day.

Lief zusje, ik doe vanav nog lekker bellen. Maar alvast een heel fijne dag en ik hoop dat je van je cadeautje van dit weekend heel veel genoten hebt (ik denk t eigenlijk wel)

Dikke verjaardagskus voor mijn kleine, volwassen zusje

  • 25 Maart 2008 - 20:01

    Nienke:

    Heey kleine (nu niet meer natuurlijk) zusje van Claricia!!

    Gefeliciteerd met je verjaardag he!! Ik hoop dat je een super verjaardag heb gehad!! Ik zal er voor zorgen dat Claricia het mooiste kado uit heel Afrika voor je mee neemt!! Om het goed te maken dat ze niet op de 18de verjaardag van jouw kon zijn!!

    Drie hele dikke verjaardagszoenen groetjes Nienke

  • 26 Maart 2008 - 14:56

    Aan Colinda:

    Tis inmiddels al lang voorbij maar alsnog ....van harte gefeliciteerd!!!!
    Heb je al genoeg gewerkt bij de C-1000 om je rijbewijs te gaan halen??? Martin is nu al bezig om te sparen voor zijn rijbewijs!>!?!?!? Zal wel vroeg genoeg zijn toch? Hoe oud ben je eigenlijk als je jongste kind 18 is !?!? Sorry Joke, moest ik even doen. Maar ja, we waren er al achter dat je het oudste nichtje was op het feest van Ome Leen en tante Jenny tot oudste neef hadden we Kees gebombardeerd maar die mocht niet van iedereen mee doen. (aanhang)
    Nou, deze aanhang nicht gaat weer verder met werken. Groetjes allemaal, Esther.

  • 27 Maart 2008 - 21:13

    Opa En Oma :

    Beste Claricia
    Deze keer een berichtje van Opa en dat komt omdat ik Oma net voor ben. Uit alle berichten begrepen dat je het prima maakt daar in de rimboe en dat het weer daar een beetje aangenamer is dan hier de afgelopen week,maar volgens de weer- vrouwen gaat de temperatuur hier ook omhoog dus maar afwachten.Ik hoor dat je los tussen de leeuwen en tijgers loopt maar wil je toch even waarschuwen. Wij leerden vroeger op school dat die beesten dol zijn op jong vrouwenvlees en ook nijlpaarden lusten graag een lekkerbekje, dus kijk maar uit ! Met Opa en Oma gaat het prima en we vinden het beide leuk als we je berichtjes lezen .
    Groetjes van Opa en Oma

  • 30 Maart 2008 - 07:18

    Opa Oma:

    Goede morgen jonge dame ben je al wakker? Oma hoe kan je dat nu vragen? weet ik niet Ik ben wel wakker want de zomertijd is hier vannacht begonnen Noe ben je dan wakker of niet als je daar gelijk erg in hebt.Als ik het goed heb is het nu bij jullie net zo laat [vroeg] als hier leuk he, hier gaat alles nog goed en we gaano naar de church,we horen je wel weer een keer .liefs van Opa en Oma doeiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 100880

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: