You can run, but you can not hide - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu You can run, but you can not hide - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilbert en Claricia - WaarBenJij.nu

You can run, but you can not hide

Door: Claricia

Blijf op de hoogte en volg Wilbert en Claricia

10 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Tot slot heb ik nog een kleine oefening voor jullie. Zondag ben ik met Nienke naar het park gegaan, wat erg fijn was. Heerlijk samen rondgereden en veel dieren gezien. Alleen verstopte ze zich allemaal.
Zoek de dieren, ook op het filmpje (ja ze zitten er echt allemaal, vraag maar aan Nienke)


Hihi, degene die als eerste de goede antwoorden heeft gegeven krijgt een gratis overnachting van mij..

  • 10 Maart 2008 - 16:49

    Linda:

    HAHA.
    Tsja ik ben niet zo thuis in die dieren hoor maar ik zie achter de boom wel een soort van grijze zebra ?!
    de giraffe, zijn dat impala's bij het water en in de boom nog een dikke vette vogel en de olifant natuurlijk.

    Och en geef de overnachting maar aan mijn neefje mocht ik die gewonnen hebben.
    ;)

  • 10 Maart 2008 - 17:51

    Jos:

    hai meis,
    wat dacht je van zebra,giraffe, impala en olifant, ben blij dat ik ze niet hier achter mijn perenboom heb staan, het wordt dan wel erg krap dacht ik zo, pas goed op jullie zelf en baie vreugd en ons praat weer. groetjOs

  • 10 Maart 2008 - 20:14

    Dik & Esther:

    Hé Claricia,

    Wel leuk dat je ons nu gaat overhoren! Ik ga voor 1) een boom van een zebra, 2)een (p)blaadje van een giraf 3) een waterig Mac Donaldsje 4) een boom van een olifant die verstoppertje doet achter een grasspriet! is ut goed? In plaats dat die oli nou achter die 2000 jaar oude boom gaat staan!!! Snap ut nog nie, verstoppertje doen.

    ALVAST VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG, GENIET VAN JE BRAAI MET BEKENDEN DAAR, EN NEEM EEN NEUT OP ONS HIER.

    Groetjes Dik & Esther.

  • 11 Maart 2008 - 18:52

    Hetty Bijma:

    Ha die Claricia,

    Nog één nachtje en dan ben je jarig. Alvast van harte gefeliciteerd.
    Een leuk verjaardagsspel: verstoppertje.
    Jij maakt er vast een heerlijke dag van.
    Hartelijke groetjes.

  • 11 Maart 2008 - 21:00

    Opa Oma Verheij:

    hallo Claricia, zal Oma ook eens mee gaan raden wie er allemaal verstopt zitten, nr 1 is denk ik een buffel of een nijlpaard nr 2 is te groot om zich te verstoppen nr 3 waren toch die mac Donald hapjes en nr 4 heeft een te kleine boom uitgezocht.Maar ik heb er eerder op de site nog een gezien en dat was een mensaap die +-nus 1,75 lang is en in een boom klimt van een paar 1000 j oud Kwam tot de conclusie dat ze daar zo,n 11a12 meter boven de grond zit,engert dat je er bent,en die vindt dat ze last heeft van hoogtevrees Maar al met al heb je weer veel meegemaakt ook de keerzijde van de medaille dat er daar zoveel aids patienten zijn ervaar je nu heel anders dan wanneer je het in Nederland hoort.Jammer genoeg brengt hun leefwijze en cultuur mee dat er maar zo moeizaam geholpen kan worden.Opa is nog even op de boot wezen kijken of alles goed vast zit ,want er komt weer een stevig briesje wind deze kant op.Maar nu ga ik nog even een sapje? inschenken en wensen jullie daar het aller beste toe Groetjes ook van Opa doeiiiii

  • 12 Maart 2008 - 06:20

    Nienke:

    Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloria in de gloriaaaaa!!!!!!!!
    Gefeliciteerd met je verjaardag lieverd!!!

    xxx Nienke

  • 12 Maart 2008 - 06:25

    Claricia:

    Helaas, niemand heeft het goed geraden.

    Foto 1 Blue wildebeest
    Foto 2 Giraf
    Foto 3 Impala's (ja de mac donalds van de bush)
    Foto 4 Een Olifant

    Maar jullie zijn vanavond allemaal op mn verjaardag uitgenodigd ok?

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

South Africa

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

We left Africa, but Africa will never leave us

25 Juni 2008

Verjaardagscadeautje

24 Juni 2008

dagje Kaapstad

23 Juni 2008

Die twee gingen toch...

23 Juni 2008

Zondag 22 juni
Wilbert en Claricia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 100863

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 01 Oktober 2017

Honeymoon

01 Januari 2014 - 02 April 2014

Backpack-semi-wereldreis

13 April 2011 - 27 April 2011

Curacao

21 Januari 2008 - 08 Juli 2008

South Africa

Landen bezocht: